  • Data: 2021-03-02 15:29:16
    Temat: Re: Izera
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2021 o 15:11, J.F. pisze:

    > Naped z tylu ... nie lubie, ale ma go BWM, Mercedes, Lexus ... wiec i
    > poldka nie dyskwalifikuje.

    Ale oni mają z innych powodów niż jak projektowali naszą brykę, to
    jeszcze nie umieliśmy z przodu;)

    > resory piorowe ... moze i stare, ale jesli jezdza ... no fakt, czasem
    > wypada z trasy ...

    Drobiazg:P

    > Ale elektryczny - jak to mowia - nowe rozdanie na rynku ...

    Nic to nie zmienia - najpierw trzeba umieć zrobić samochód. My nie umiemy.

    > A teraz czasy takie, ze podwykonawca dostarcza, i nawet nie wiesz w
    > jakim kraju jest produkcja ...

    Ale wtedy było inaczej. Choćby to, że nie można było z jakiegoś kraju,
    bo trzeba by mieć dewizy.

    > Nie wiem, moze po prostu niemcy za malo dawali/za duzo chcieli ... doplat.

    Nie - niemcy chcieli redukcji zatrudnienia.

    > Na razie, to jednak znikna, bo zagranicznemu projektantowi trzeba
    > zaplacic ..

    No trudno - przy praniu kasy zawsze część znika.

    > Ale kazda innej natury, o innych warunkach.

    I żadna nie wypaliła mimo tego. No więc pomyślmy - różna natura, różne
    warunki. Żebyśmy mogli znaleźć jakiś wspólny punkt...

    > Nasza nie, ale w Europie przetrwala.
    > Tzn w Niemczech i Francji jakby ...

    U nich udały się też elektrownie atomowe, stocznie i marynarka wojenna,
    lotniska...

    > No i dlugo tak jeszcze? 50 lat, 100, 200 ?

    Na tyle, że zanim się skończy to problem będzie rozwiązany. Albo brak
    samochody będzie jednym z mniejszych problemów w tamtym świecie. Większy
    problem to zmiany klimatyczne.

    > Ale podmiot moze z tym miec malo wspolnego - wszedzie sa "zieloni
    > ekologowie" :-)

    Będzie miał bezpośredni powód aby wpływać na rynek. Znaczy miałby
    jakbysmy rzeczywiście coś z tej fabryki wysrali.

    --
    Shrek