    Subject: Re: Izera
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Thu, 25 Feb 2021 22:20:52 +0100

    W dniu 2021-02-24 o 20:08, Shrek pisze:

    > Oczywiście
    > zakładając że coś z tej fabryki wysrają, bo dotąd to mają już
    > doświadczenie w budowie mieszkań, domów z drewna, megalotnisk,
    > elektrowni atomowych, centrów frakcjonowania osocza, okrętów podwodnych
    > i nawodnych, pomniejszych lotnisk w radomiach i chuj wie czego jeszcze.

    Gdzieś obiło mi się o uszy, że nasze promy, które mieliśmy zbudować
    i które miały kursować do Ystad są teraz problemem dla Szwedów.
    Tzn brak tych promów, bo UE chce zabrać Szwedom dotację
    na rozbudowę portu w Ystad, bo połączenie nie funkcjonuje.

    Wracając do Izery - obstawiam, że wybuduje się infrastrukturę
    w tym Jaworznie - tzn hale (bo hale potrafimy chyba wybudować)
    i potem się tym kompleksem ktoś zainteresuje,
    żeby kupić za bezcen i zrobić tam jakąś hurtownię
    czy centrum logistyczne. Może nawet już mają plany
    jak to wybudować, żeby było funkcjonalne do tych przyszłych celów.