  • 1. Data: 2011-07-10 07:59:54
    Temat: Italia
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Wrocilem z wypadu na Tedzi do Północnej Italii, chetnie odpowiem na pyatnia
    dt. cen itp.

  • 2. Data: 2011-07-10 09:15:15
    Temat: Re: Italia
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wrocilem z wypadu na Tedzi do Północnej Italii, chetnie odpowiem na
    > pyatnia dt. cen itp.

    Po ile tam prostytutki? Za godz, za pół, lodzik itd...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-07-10 15:28:09
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Po ile tam prostytutki? Za godz, za pół, lodzik itd...
    :-)
    A ceny uzywanych mootorkow nie interesuja??? Po nastepny z pewnoscia sam
    wybiore sie do IT.

  • 4. Data: 2011-07-10 15:54:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > :-)
    > A ceny uzywanych mootorkow nie interesuja??? Po nastepny z pewnoscia sam
    > wybiore sie do IT.

    E tam motury. Mów jak było!

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-07-10 17:47:45
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-07-10 17:28, Carramba pisze:

    > :-)
    > A ceny uzywanych mootorkow nie interesuja??? Po nastepny z pewnoscia sam
    > wybiore sie do IT.

    Duzo taniej? Przegladalem z nudow wloskiego ebaya i wychodzilo troche drozej

  • 6. Data: 2011-07-10 18:29:34
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 10.07.2011 17:28, Carramba pisze:

    > :-)
    > A ceny uzywanych mootorkow nie interesuja??? Po nastepny z pewnoscia sam
    > wybiore sie do IT.

    To napisz jakie są ceny motorków I po ile są tam prostytutki za godz,
    pół itd.

  • 7. Data: 2011-07-10 20:14:19
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > To napisz jakie są ceny motorków Wstapilem do dealera Yamahy w okolicach
    > Verony celem poogladania sobie motorkow, salon na przedmiesciach w centrum
    > handlowym, na stanie wszystkie modele motocykli do obejrzenia na miejscu,
    > od malych skuterow po FJR -a. U nas w Lublinie ledwie 2 sobie stoja, z
    > tych mniejszych i tanszych.

    Duzo taniej nie jest, mowie o ofercie np uzywanych na 2 motorkach mnie
    interesujacych dostepnych usato u Dealera Yamahy. Przyklad
    1. Yamaha TDM 900 rocznik 2008 , stan idealny, jedynie malutka rysa dlugosci
    4-5 cm na tłumiku lewym, dodatki stelaz na kufry centralny i boczne plus
    kufry Givi, gumole, przebieg mniej niz 9000 km, ksiazka serwisowa, u dealera
    Yamahy z gwarancja na 1 rok - 5500 E,
    2. Yamaha Super Tenere , na walku , stan podobny do ww, dodatki kufry alu ,
    gumole, oslona silnika, lampy, ksiazka serwisowa, gwarancja 2 lata, przebieg
    symboliczny < 5000 km, rp 2010 za 10.000 E. zielona.

    Moto bardzo ladne, prawie jak nowe, serwisowane, z gwarancja, oczywiscie
    cena na eksport czyli tablice zostaja u sprzedajacego i moto na przyczepke i
    do Polski. Mysle ze ceny sa maksymalne z uwagi na szczyt sezonu, po sezonie
    pewnie cos mozna jeszcze urwac.

    Jesli szuka sie motorka w miare mlodego i zadbanego, a nie chce sie wydawac
    bez sensu na nowe moto to warto zainteresowac sie w tym temacie, warunek
    trzeba samemu skoczyc i zakupic powyzsze. Jesli doliczyc koszt transportu i
    marze "sprowadzacza" to moze nie byc juz tak fajny zakup.
    Podobnie autka, mysle o zmianie puszki na nowa takze i w tym temacie jest
    interesujaco- oczywiscie puszka 2-3 letnai z niewielkim przebiegiem i
    serwisowana z ksiazka serwisowa.

  • 8. Data: 2011-07-10 21:06:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-10 22:14, Carramba pisze:

    > 2. Yamaha Super Tenere , na walku , stan podobny do ww, dodatki kufry alu ,
    > gumole,

    A co to sa te gumole ? Rozumiem ze to cos z gumy, tylko po co i gdzie
    sie to montuje ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2011-07-10 22:36:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-10 23:06, Kuczu pisze:

    > A co to sa te gumole ? Rozumiem ze to cos z gumy, tylko po co i gdzie
    > sie to montuje ?

    Takie buty enduro w ekstremalnie blotnisty teren, tanie sa to ludzie
    kupuja tez do cywila, musiales widziec.

    KJ

  • 10. Data: 2011-07-11 06:11:18
    Od: "Niby Nic" <n...@o...pl>

    2. Yamaha Super Tenere , na walku , stan podobny do ww, dodatki kufry alu ,
    gumole, oslona silnika, lampy, ksiazka serwisowa, gwarancja 2 lata, przebieg
    symboliczny < 5000 km, rp 2010 za 10.000 E. zielona.

    U każdego dealera takie oferty? Czy raczej trzeba jeździć po całym "bucie" i
    szukać.