  • 1. Data: 2011-07-08 16:03:59
    Temat: Nowy motocykl (skuter) z silnikiem magnetycznym (?) z kraju mangi
    Od: primuss <p...@p...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Hs4GXH5Q3Rk&feature=s
    hare

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi - chyba nie jest to typowy napęd
    hybrydowy. Wydaje się że w zakrętach za bardzo się nie pochyli. Po co
    w ogóle konstruuje się takie prototypy?

    Jeśli już było, to przepraszam.

    --
    pozdr.
    primuss

  • 2. Data: 2011-07-08 16:11:30
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka'

    *** primuss
    http://www.youtube.com/watch?v=Hs4GXH5Q3Rk&feature=s
    hare

    Nie wytrzymalbym tej ciszy...

  • 3. Data: 2011-07-09 19:16:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    2g2000vby.googlegroups.com...

    Siemka'

    *** primuss
    http://www.youtube.com/watch?v=Hs4GXH5Q3Rk&feature=s
    hare

    Nie wytrzymalbym tej ciszy...

    ============

    Krok w dobrym kierunku. Zasięg prawie taki, jak typowy motocykl (180 km),
    prędkość max ponad 150 km/h. Ciekawa pozycja. Jeszcze tylko niech wymyślą,
    jak skrócić czas ładowania (6 godzin).

  • 4. Data: 2011-07-10 19:35:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-09, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Krok w dobrym kierunku. Zasięg prawie taki, jak typowy motocykl (180 km),

    Typowy motocykl zasieg 180 km? Szlag by mnie chyba trafil jakbym mial
    sie tak wybrac w trase 1500 km ;-) U mnie jest to 300-400 km w zaleznosci
    od tego jak sie jedzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-07-10 20:13:13
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "AZ" Szlag by mnie chyba trafil jakbym mial
    sie tak wybrac w trase 1500 km ;-) U mnie jest to 300-400 km w zaleznosci
    od tego jak sie jedzie.

    od naprawy do naprawy...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-07-11 05:06:29
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 18:03, primuss pisze:
> [...]
    >
    > Nie bardzo rozumiem o co chodzi - chyba nie jest to typowy napęd
    > hybrydowy. Wydaje się że w zakrętach za bardzo się nie pochyli. Po co

    Nowy ?

    filmik, który pokazałeś, został wgrany na youtube 4 lata temu.

    ciekawe co się z tym wynalazkiem dalej stało.

    pozdrowienia
    Andrzej