  • 1. Data: 2011-07-09 04:36:10
    Temat: PILNE:przepisy w CZ i D,co muszę mieć obowiązkowo?
    Od: " bitri" <b...@W...gazeta.pl>

    Kochana grupo :)
    wiem że mogę sobie wyguglować,ale na to nawet nie mam czasu-wyskoczył superpilny
    wyjazd-będzie przelot przez Czechy i Niemcy.Zaraz wyjazd dosłownie,spakujemy się
    i w drogę.
    Napiszcie jakie są obowiązkowe nietypowe sprawy przepisowe dotyczące
    motocyklisty,pasażera,motocykla?Jakieś żarówki,apteczki itd.?
    Jadę z kobitą,bandit 1250
    Dziękuję

  • 2. Data: 2011-07-09 06:39:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 06:36, bitri pisze:
> [...]
    > Napiszcie jakie są obowiązkowe nietypowe sprawy przepisowe dotyczące
    > motocyklisty,pasażera,motocykla?Jakieś żarówki,apteczki itd.?

    Googlowac nie ma czasu ale pisac i czytac grupe dyskusyjna jest czas ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-07-09 19:10:12
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik " bitri" napisał w wiadomości grup

[...]

    =========

    Nic nie jest obowiązkowe. Wyłącznie to, co w Polsce.