  • Data: 2010-11-13 23:00:16
    Temat: Re: Istota FFT
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2010 20:38, J.F. pisze:

    > A ja bym taki pewny nie byl. Zuzycie pamieci spore, jak na kalkulator
    > ktory jej prawie nie ma,
    Tablice można wykonać w krzemie - nie wpływają wtedy na ilość dostępnej
    pamięci.

    > zalet nie widac, bo arytmometr dziesietny,
    > a McLaureen liczy to w 5-6 krokach.

    Mam kalkulator TI - ogólnie fajny, ale tak jak
    logarytmy/pierwiastki/potęgi liczy dość sprawnie (~700ms) to już funkcje
    trygonometryczne to około 2 sekundy - mocno mnie irytowało zwłaszcza
    przy fizyce.

    Casio kumpla logarytmy liczył koło 1.5sec ale sin/cos w ~0.5sec.

    Michoo