  • 31. Data: 2009-07-08 18:22:07
    Temat: Re: Iskrobezpieczeństwo - bariery
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> napisał w
    wiadomości news:h3055b$ist$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > rozlewnia gazu - kto wie. A np. stacja benzynowa weźmie wszystko, byle
    > było tanio i nie płonęło żywym ogniem :)

    :) nie do końca tak. Musisz mieć kwit na każdy kabelek :)
    Co do norm, transoptory mają przeważnie 2,5kV izolacji. Prawda? Norma
    przewiduje odległość między obszarem chronionym a nie chronionym (na pcb)
    7,5mm (z pamięci). Barbara nie przepuściła puki nie daliśmy takich wielkich
    transoptorów :)
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 32. Data: 2009-07-08 18:27:06
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Remek" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co takiego??? Ręce opadają.
    >
    > Do autora wątku:
    >
    > Nie czytaj tych głupot, ale zwróć się do biura projektowego problemem. W
    > każdym większym mieście takie znajdziesz. Nie wiem o jakie medium chodzi.
    > Jeśli ropopochodne, to Naftoprojekt.

    Gdzie widzisz głupotę w tym zdaniu. Jak coś wiesz to się pochwal. Człowiek
    całe życie się uczy.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 33. Data: 2009-07-08 18:29:11
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Krzysztof wrote:
    > Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jezeli macie projektanta to ew. mozna go wyslac na kurs PREX w Barbarze.
    > http://szkolenia.gig.katowice.pl/pl/a609/PREx.html

    Bez sensu. Znajomi juz dluzszy czas robia Ex poza granicami Polski,
    zreszta podobnie w samochodach jest - samochodziarze certyfikuja sie u
    Pepiczkow.

    --
    Jerry1111

  • 34. Data: 2009-07-08 18:31:20
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Remek" napisał:
    > Ktop powiedział, że jest tajna? Nie jestem katalogiem do podawania
    > namiarów,
    > ale Tobie podam:
    > Moja biblioteka, 4 półka od góry. Wszystkie opublikowane dotychczas
    > przepisy
    > dotyczące tematu. A teraz spieprzaj na drzewo buraczku.

    i od razu wiadomo kto tu jest burakiem:O)

  • 35. Data: 2009-07-08 20:03:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jul 2009 20:22:07 +0200, wowa wrote:
> [...]
    >7,5mm (z pamięci). Barbara nie przepuściła puki nie daliśmy takich wielkich

    Jedno drugiemu nie przeczy.
    Transoptory wytrzymuja, a odstep musi byc, jakby np pyl weglowy
    zasypal ..

    Problem jest zreszta szerszy niz kopalnie, bo np sprzet medyczny ma
    podobne wymagania .

    J.

  • 36. Data: 2009-07-08 20:15:59
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > Nie mam pojęcia czyś Bogdan czy Remek ale jak na razie tylko
    > potwierdzasz powszechnie znaną opinię o dzieciach neostrady.

    Wolny jak dzika świnia. Co i raz wyskakujesz jak Filip z konopi ni przypiął,
    ni przyłatał. Słyszałeś o kilku uzytkownikach na jednym łączu? Co Cię to
    zresztą obchodzi. Wrzuć mnie do KF i sp...
    Remek

  • 37. Data: 2009-07-08 20:18:40
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > Twoim zdaniem norma oznaczona PN-EN (tu właściwy numer) z treścią w
    > języku angielskim nie jest obowiązującą PN?

    To sie popisałeś! Nie tylko moim zdaniem. W Polsce językiem urzędowym jest
    język polski. Może nie wiesz o tym?

    Remek

  • 38. Data: 2009-07-08 20:22:26
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "wowa" napisał:

    > Gdzie widzisz głupotę w tym zdaniu. Jak coś wiesz to się pochwal.

    Wiem, że człowiek pisze bez zrozumienia i wiedzy o temacie. Na wykłady się
    nie piszę. Szkoda mydła.

    Remek

  • 39. Data: 2009-07-08 21:54:41
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Remek" napisał:
    > Wiem, że człowiek pisze bez zrozumienia i wiedzy o temacie.
    > Na wykłady się nie piszę. Szkoda mydła.

    a szkoda, bo mydło to jedyna rzecz ktura by ci się przydała!:O)

  • 40. Data: 2009-07-09 11:19:06
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pcb)
    > 7,5mm (z pamięci). Barbara nie przepuściła puki nie daliśmy takich

    słowo kluczowe: C T I :)

    e.