  • Data: 2013-10-03 14:20:35
    Temat: Re: Iskra-1 vs Franc: 0:1
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Oct 2013 14:02:54 +0200, Myjk napisał(a):

    > Thu, 3 Oct 2013 13:41:29 +0200, Franc

    > I to się trochę kłóci. Ja całkowicie rozumiem obronę przed niesprawiedliwym
    > pomiarem -- ale już zupełnie nie rozumiem tak skrajnej walki. Wiesz, że
    > popełniłeś wykroczenie, a jednak chcesz by Cię z niego całkowicie zwolnić,
    > tylko dlatego że prawo jest niedoskonałe.
    >
    > Wg mnie tak właśnie powinno się walczyć o swoje prawa, sprowadzać sytuację
    > do stanu faktycznego, a nie rozjeżdżać wszsytko jak leci. Jak odbudują
    > prawo tak jak trzeba, to wszyscy znajdziemy się w ciemnej d... bo nie
    > będzie jak uciekać.

    Widzisz, musiałbym tak iść, bo moim przekreczniem było wjechanie 65/60 - co
    możnaby potraktować mandatem do 100 / 1 pkt. Gdyby tak poszedł policjant i
    tak wykazała ISKRA to raczej bym się nie kłócił, bo wiem, że 60 to maks :-)

    IMHO te 65/60 nadawło się właśnie na pouczenie, bo 65 to miałem na swoim
    prędkościomierzu co może być zawyżoną prędkością.

    Skoro policjant do mnie 88/60 to właśnie szedłbym po bandzie podważając sam
    fakt prawidłowego / nieprawidłowego pomiaru - bez wniakania "o ile"
    nieprawidłowy pomiar to był.

    Wiesz MYJK, ja to odbieram jako małą wojnę oni-my. Skoro tak się ewidetnie
    podłożyli plus mam ewidenty przykład złego pomiaru - sorry, ale szedłym jak
    bezmyślny taran. :-)

    --
    Franc