  • 1. Data: 2012-02-26 09:36:27
    Temat: Iridium
    Od: Radosław Saniewski <s...@r...com.pl>

    Może ktoś z Was trenował ostatnio temat i zna aktualne ceny połączeń z
    polskich sieci komórkowych (i z TPSA przy okazji) na Iridium?

    --
    pzdr,
    Radziel

  • 2. Data: 2012-02-28 17:06:34
    Temat: Re: Iridium
    Od: Michal Sawicki <m...@g...com>

    On 26 Lut, 10:36, Radosław Saniewski <s...@r...com.pl> wrote:
    > Może ktoś z Was trenował ostatnio temat i zna aktualne ceny połączeń z
    > polskich sieci komórkowych (i z TPSA przy okazji) na Iridium?

    Kiedyś była promocja w NOMie 2 zł/min, potem normalnie jakieś 4 zł.
    Nic tańszego nie znałem.. Z TPSA liczyli maksymalną cenę
    międzynarodową, czyli 7,63 zł/min, z komórek drożej, np. 10 zł chyba w
    playu.

    M.

  • 3. Data: 2012-02-28 20:21:29
    Od: Radosław Saniewski <s...@r...com.pl>

    W dniu 28.02.2012 18:06, Michal Sawicki pisze:

> [...]
    > Nic tańszego nie znałem.. Z TPSA liczyli maksymalną cenę
    > międzynarodową, czyli 7,63 zł/min, z komórek drożej, np. 10 zł chyba w

    Dzięki. Jakby ktoś jeszcze wiedział coś o erze, najlepiej aktualnego,
    byłoby super.

    --
    pzdr,
    Radziel