  • 1. Data: 2012-02-25 18:51:37
    Temat: PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    W związku z tem że stary regulamin na http://doladowania.play.pl/ dalej wsi
    odważnie doładowałem 22 lutego 30 zł, bonusa nie dostałem i złożyłem
    reklumacje. Uznało i napisało że doda aż 20 PLnale dopiero za w marcu.
    Cyrki....O co tu chodzi?

    Opdowiedz Playa poniżej.

    Gabi

    Na wstępie miło mi poinformować, że uznałam Pana reklamację za zasadną.
    Uprzejmie informuje, że zapoznałam się z opisaną przez Pana sprawą.
    Potweirdzam, że zgodnie z regulaminem oferty promocyjnej "10% więcej za
    doładowanie Play" punkt 4 po każdym jednorazowym doładowaniu konta na kwotę
    30 zł lub wyższą otrzymuje Pan dodatkowy pakiet złotówek w wysokości 10%
    wartości doładowania do wykorzystania na na połączenia głosowe, wideo,SMS,
    MMS do wszystkich sieci komókowych w Polsce oraz WAP i na połączenia głosowe
    do krajowych sieci stacjonarnych, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4.
    Wyjaśniam, że z danych zawartych w systmie wynika, że 30 stycznia 2012 roku
    doładował Pan numer kwotą 30 zł, jednak nie otrzymał Pan bonusu 10%, za co
    przepraszam. W związku z zaistniała sytuacją przyznałam na numer 722xxxxxxx
    doładowanie 20 zł do wykorzystania na 31 dni, które zasili konto 1 marca
    2012 roku.

  • 2. Data: 2012-02-26 07:37:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Gabor" napisał:

> [...]
    > odważnie doładowałem 22 lutego 30 zł, bonusa nie dostałem i złożyłem
    > reklumacje. Uznało i napisało że doda aż 20 PLnale dopiero za w marcu.

    IMHO twoja "reklumacja" została załatwiona całkiem przyzwoicie. Ale ja to
    truskawki cukrem...

    > Cyrki....O co tu chodzi?

    No właśnie, o co chodzi? Nie wytrzymasz bez tego bonusu przez te cztery dni,
    jakie pozostały do 1 marca?

    JoteR

  • 3. Data: 2012-02-26 08:22:48
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >jakie pozostały do 1 marca?

    mam ponad 100PLN na bonusie z ważnościo do 29.02. Więć robi róznice.
    Dobrze że mogę włączyć pakiet 5/10.

    Cyrki, to nadają się do UOKIKU. Żecznik mówi coś w tajmnicy na blogu,
    regulamin na stronie wisi stary, żadnego ostrzeżenia. Wolą dać więcej tym co
    się połapią i złożą reklamację a walić w pozostałe 90% klientów, no i od
    nowego miesiąca. Jaki to ma cel?

    Gabor

  • 4. Data: 2012-02-26 10:17:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-26 09:22, Gabor pisze:

> [...]
    > się połapią i złożą reklamację a walić w pozostałe 90% klientów, no i od

    Co taki zdziwiony, nie wiedziałeś wcześniej o "jakości play"?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-02-26 10:52:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 11:17:24 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Co taki zdziwiony, nie wiedziałeś wcześniej o "jakości play"?

    Co taki zdziwiiony, nie wiedziałeś wcześniej, że gadasz z Koliną?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 6. Data: 2012-02-26 11:38:48
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    > Co taki zdziwiony, nie wiedziałeś wcześniej o "jakości play"?

    od 2lat kontaktuje sie z play tylko doładowując i włączając pakiety (mam
    kilka numerów mojej fimy, doładowania misieczne ok 500PLN). Koszty spadły mi
    70% w tosunku do ery, mam wybór 3 sieci, więc dla mnie jakość play w
    prepaidzie jest znaczna. I nagle ktoś to wszystko chce wypoerdzielić w
    kosmos. Może jakiś Filby tam siedzi i knuje?

    Gabor

  • 7. Data: 2012-02-26 18:15:41
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co
    > się połapią i złożą reklamację a walić w pozostałe 90% klientów, no i od

    Inne sieci natomiast są nieomylne, a jeśli już się omylą to same w przypadku
    błędu piszą za klienta reklamację + dają mega zadośćuczynienie klientowi :-p

  • 8. Data: 2012-02-27 12:42:48
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-02-26 12:38, Gabor pisze:

    > Gabor

    Kolina, krótko i na temat: S P I E R D A L A J

  • 9. Data: 2012-02-27 15:01:04
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-26 11:52, Waldek Godel wrote:

    > Co taki zdziwiiony, nie wiedziałeś wcześniej, że gadasz z Koliną?

    Co "temu gościu" jest?
    Attention Deficit Disorder, zwany: http://fkn.pl/k49?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 10. Data: 2012-02-27 15:37:37
    Temat: Re: PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo [OT]
    Od: W <w...@w...pl>

    TGor wystukał, co następuje:

    > Co "temu gościu" jest?
    > Attention Deficit Disorder, zwany: http://fkn.pl/k49?

    A Wy musicie te trole z plonkownicy wyciągać?