  • 41. Data: 2012-03-13 23:16:19
    Temat: Re: Iphone
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2012-03-13 23:03, frank drebin pisze:
    > skoro sam wszystko robisz to idź se synku strzep, bo ci ciśnienie rośnie.
    > Choć ty pewnie pedał jesteś, tak o tym włażeniu w dupę w kółko piszesz.
    > Murzyni cię kręcą? Może cię skrzywdzili?
    > Może jelenie też?

    tomek na pewno ma ostatnia odpowiedz na cokolwiek co bys napisal.
    Jest typowym ostatecznym matolem.

  • 42. Data: 2012-03-14 08:05:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-13, o godz. 14:16:42
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    >
    > I wciąż to robią czy poszli po rozum do głowy?

    Nie - Apple poszedł po rozum do głowy i poprawił firmware. Izrael jest
    znany z tego że dba o swoje bezpieczeństwo a nie o emejzing.

    Zdrówko

  • 43. Data: 2012-03-14 08:12:09
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-13, o godz. 22:00:35
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
    > nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ?

    ZTCP to w Izraelu nie można w paśmie 2,4GHz używać 14 kanału a 1-4 nei
    wolno stosować na wolnym powietrzu tylko w budynkach. W paśmie 5GHz
    tych zabronionych kanałów jest więcej. Czemu - nie pytaj bo nie wiem.

    > No coz, pamietam jeszcze czasy gdy Niemcy nie wpuszczaly modemow, bo
    > mieli swoje normy. Zreszta cala europa miala wtedy swoje normy, my
    > tez, tylko na szczescie u nas sie przepisow nie przestrzega :-)

    I wszyscy są zadowoleni do czasu aż im wparuje kontrola. ;-) Pamiętam
    za czasów PAR że byli całkiem skuteczni jak ktoś nadawał poza
    dozwolonym pasmem i z nadmierną mocą co przy "dopałkach" na CB było
    notoryczne.

    Zdrówko

  • 44. Data: 2012-03-14 14:06:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał

    >Nie - Apple poszedł po rozum do głowy i poprawił firmware.

    We wszystkich telefonach na swiecie ?

    >Izrael jest znany z tego że dba o swoje bezpieczeństwo a nie o
    >emejzing.

    W tym przypadku, jak wyjasniles dalej ? Sluchawki patrolom zakloca czy
    co ?

    Calemu swiatu nie przeszkadza, a w Izraelu zagraza bezpieczenstwu ?

    J.

  • 45. Data: 2012-03-14 14:15:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 15:06:50 +0100, J.F napisał(a):

    > We wszystkich telefonach na swiecie ?

    We wszystkich uaktualnionych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 46. Data: 2012-03-14 14:38:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-14, o godz. 15:06:50
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > We wszystkich telefonach na swiecie ?

    We wszystkich które uaktualniono.

    > W tym przypadku, jak wyjasniles dalej ? Sluchawki patrolom zakloca
    > czy co ?
    >
    > Calemu swiatu nie przeszkadza, a w Izraelu zagraza bezpieczenstwu ?

    Najprawdopodobniej zakłóca inne częstotliwości - to jest najczęstsza
    przyczyna ograniczeń. A że w odróżnieniu od Polski zwracają na to uwagę
    to zabronili importu i uzywania urządzeń które powodowały kłopoty.

    Zajrzałeś do linka na wiki?
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels
    Jak nie to zajrzyj. Tam masz parametry kanałów których nie można
    używać. Np. w EU można używać legalnie kanałów 1-13 na 2,4Ghz a w USA
    tylko 1-11.

    Zdrówko

  • 47. Data: 2012-03-15 08:27:03
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Calemu swiatu nie przeszkadza, a w Izraelu zagraza bezpieczenstwu ?

    A które państwo ma (w ogólnej opinii) najmocniejszy wywiad? :)
    --
    M.

  • 48. Data: 2012-03-15 18:22:44
    Temat: Re: I... [:)]
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl>

    > ZTCP to w Izraelu nie można w paśmie 2,4GHz używać 14 kanału a 1-4 nei
    > wolno stosować na wolnym powietrzu tylko w budynkach. W paśmie 5GHz
    > tych zabronionych kanałów jest więcej. Czemu - nie pytaj bo nie wiem.

    Ale to telefon jest, który zasadniczo nie organizuje sieci a urządzenia
    organizujące sieci mają wybór kraju by dopasować się do lokalnych
    uwarunkowań.

  • 49. Data: 2012-03-15 19:19:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    >We wszystkich które uaktualniono.

    I co - sprawdzaja na granicach wersje oprogramowania, sprawdzaja
    emisje, czy wystarczyl im "gest dobrej woli" ze strony Apple ?

> [...]
    >Jak nie to zajrzyj. Tam masz parametry kanałów których nie można
    >używać. Np. w EU można używać legalnie kanałów 1-13 na 2,4Ghz a w USA

    Paranoja z tymi przepisami radiowymi.
    No i co - Immigration europejczykow z nokiami nie wpuszcza, czy nokie
    takie madre ze same wiedza gdzie sa i sie ograniczaja ?

    J.

  • 50. Data: 2012-03-15 20:21:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Paranoja z tymi przepisami radiowymi.

    Jaka paranoja? Radio jest radio - od przydzielania częstotliwości jest
    lokalny regulator. Ciekawy jestem, czy gdyby Twój telewizor czy komórkę
    skutecznie zakłócał jakiś Zulus, też byś mówił o paranoi.

    > No i co - Immigration europejczykow z nokiami nie wpuszcza, czy nokie
    > takie madre ze same wiedza gdzie sa i sie ograniczaja ?

    Z nokiami tak nie jest, chociaż np. jakieś modele nie mogą pracować np. we
    Francji. iPhone;y powinny same się ograniczać w zależności od kraju pobytu.
    Lepszy numer byl np. w Egipcie z urządzeniami GPS. Przez lata były zakazane
    (odbiorniki, nie nadajniki ;-).