  • 31. Data: 2012-03-13 19:14:13
    Temat: Re: Iphone [:)]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "fcevfe" <d...@v...com> wrote in message news:op.wa16rhtax58hir@qba-pc...
    > Nie rozumiem, chcecie powiedziec - ze iOS 5.x uniemożliwia wysyłke SMSow?

    Nie daj się wyprowadzić z równowagi.
    Droczą się z Tobą bo Ci iPhone zazdroszczą... :-)

  • 32. Data: 2012-03-13 19:16:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    > A na poważnie to latem 2010 roku zakazano importu i wwożenia do Izraela
    > iPad-ów i niektórych iPhone-ów. Nawet przez pewien czas konfiskowano je
    > nieświadomym pasażerom. Podstawą tego był opinia izraelskiego
    > Ministerstwa Komunikacji że iPad łamie izraelskie normy dotyczące
    > dostępu via WiFi.

    I wciąż to robią czy poszli po rozum do głowy?

  • 33. Data: 2012-03-13 19:20:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "frank drebin" <b...@v...pl> wrote in message
    > Dorosłem już ćwierć wieku temu a skoro dla ciebie, życzliwa odpowiedź
    > (pomoc) na pytanie w tematyce grupy jest wchodzeniem w dupę a jebanie
    > pomagającego jest emejzin, to nic dziwnego, że w tym kraju partia
    > frustratów ma ciągle 20% poparcia.
    >
    > 21 odpowiedzi a tylko jedna na temat, potem się dziwicie, że Usenet
    > umiera.
    > Liczba subskrybentów: 50667 a liczba postów 1-2 dziennie.
    > Strach cokolwiek zapytać na grupie bo zawsze większość to się z kopnięciem
    > śpieszy a nie z pomocą.
    > Skoro google istnieje, to po kiego ch. ten cały Usenet?

    Takie reakcje wywołuje posiadanie iPhone.
    Trudno sobie wyobrazić inne wytłumaczenie takiego niemiłego
    zachowania jak tylko zwykła polska zazdrość: "bo sąsiad ma lepsze".

  • 34. Data: 2012-03-13 19:30:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał:

    > Straciłem te 2 minuty ale z pożytkiem dla kogoś, czego prawdopodobnie nie
    > rozumiesz.

    Z pożytkiem dla lenia, któremu zajęłoby to tyle samo czasu, gdyby nie Twoje
    włażenie w dupę jelenio-murzynie. I doskonale to rozumiem. Murzynie.

  • 35. Data: 2012-03-13 20:29:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "fcevfe" <d...@v...com> wrote in message
    >
    > Nie daj się wyprowadzić z równowagi.
    > Droczą się z Tobą bo Ci iPhone zazdroszczą... :-)

    Wreszcie nas ktoś rozszyfrował...

  • 36. Data: 2012-03-13 20:49:34
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 21:29:13 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Wreszcie nas ktoś rozszyfrował...

    Ale patrz jak inteligent inteligenta rozumie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 37. Data: 2012-03-13 21:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 08:39:26 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):
> [...]
    > nieświadomym pasażerom. Podstawą tego był opinia izraelskiego
    > Ministerstwa Komunikacji że iPad łamie izraelskie normy dotyczące

    A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
    nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ?

    No coz, pamietam jeszcze czasy gdy Niemcy nie wpuszczaly modemow, bo mieli
    swoje normy. Zreszta cala europa miala wtedy swoje normy, my tez, tylko na
    szczescie u nas sie przepisow nie przestrzega :-)

    J.

  • 38. Data: 2012-03-13 22:03:29
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    > Z pożytkiem dla lenia, któremu zajęłoby to tyle samo czasu, gdyby nie
    > Twoje włażenie w dupę jelenio-murzynie. I doskonale to rozumiem.
    > Murzynie.

    skoro sam wszystko robisz to idź se synku strzep, bo ci ciśnienie rośnie.
    Choć ty pewnie pedał jesteś, tak o tym włażeniu w dupę w kółko piszesz.
    Murzyni cię kręcą? Może cię skrzywdzili?
    Może jelenie też?

  • 39. Data: 2012-03-13 22:10:26
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał:

    > skoro sam wszystko robisz to idź se synku strzep, bo ci ciśnienie rośnie.

    Mi rośnie? Uważasz, że jak sam sobie strzepałeś to inni też muszą?

  • 40. Data: 2012-03-13 22:58:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co sie dzialo ? Norm emisji nie spelnial, laczyl sie z kim popadlo,
    > nieautoryzowany dostep umozliwial, meldowal o polozeniu stacji ?

    Wbrew pozorom, w wielu krajach to był problem, a w wielu jest nadal

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels