    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do u??ytku
    Date: 13 Oct 2013 11:09:13 GMT

    Pan Poldek napisał:

    > No właśnie o ten przyzwoity internet sprawa się obecnie rozbija,
    > ponieważ na razie TPSA proponuje albo światłowód za 2200, a jak nie to
    > tylko DSL 2 Mbit max. A ja bym chciał coś pomiędzy za np. 400 zł +
    > VAT/mies. Więc albo niech obniżą cenę światłowodu (jeśli nie obniżą, to
    > będzie leżał sobie w ziemi wykorzystany na ułamek swoich możliwości),
    > albo niech "da się" DSLa 40 Mbit.

    Rozbija się raczej o te telefony za tysiącpińcet. Bo jak rozumiem,
    to podpisaliście cyrograf z diabłem -- macie płacić i tyle. Ale co
    w zamiam -- to macie chyba słabo dogadane i na byczej skórze opisane.
    Od tego bym zaczął -- od wyjaśnienia jak *wcześniej* było opisane
    rozliczanie rozmów. Może się okazać, że gdy zobaczyli, ze klient nie
    potrafi zadbać o swoje, to próbują go wkręcić we wszystko co najdroższe.

    Internet, to sprawa wtórna. Na niego umów zdaje się wcześniej nie było.
    Z tym że, patrząc od strony technicznej, to faktycznie z tym DSL 40Mbit
    mają problem. Jesteście tam jedynym klientem, więc tylko dla was by
    musieli postawić DSLAM na końcu światłowodu. To już taniej wychodzi
    to "zwykłae" łącze (za 2200). Ale naciskać trzeba -- argumentując to
    tak, że skoro to *wy* finansujecie *ich* inwestycję (płacąc za nic
    1500 zł co miesiąc), to możecie się spodziewać wszystkich dobrodziejstw
    płynących z istnienia światłowodu na gumnie.

    --
    Jarek