  • Data: 2013-10-18 18:18:21
    Temat: Re: Inwestycja TPSA - zasady po oddaniu do u??ytku
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...pl wrote:

> [...]
    > chcecie robic biznes (wynajem magazynu, powierzchni biurowych ....),
    > daliscie TP do zrozumienia, ze jestescie powaznym klientem i chcecie
    > wiele uslug dla siebie i innych podmiotow, podpisaliscie jakies kwity,
    > TP doszla do wniosku, ze warto zainwestowac i podciagnela wam
    > swiatlowod, wy zgodziliscie na pewne warunki (pewnie umowy itp) a
    > teraz placzecie, ze musicie placic i jaka to ta TP jest beeeeeeeeee.
    >
    > duzy biznes to duze pieniadze a wy byscie chcieli tanim kosztem robic
    > biznes. Ktos pod was robi inwestycje a wy teraz buczecie. Tak to

    Ojeju, już pisałem że płacimy co miesiąc 1500 + VAT za telefon? To jest
    oczywiście goły abonament. Za rozmowy płacimy dodatkowo.
    Z umowy podpisanej z TPSA na etapie budowy się wywiązujemy.

    > A z drugiej strony to nie ma innego szybkiego Internetu w okolicy???
    > Trzeba bylo miec "plan B".

    Nie wiem, po kablu, to raczej nikt inny nam nic nie dostarczy, bo
    przecież nie będzie kopał rowu i kładł kabla dla nas - ponieważ drugiej
    umowy na gwarantowane 1500 zł + VAT przez dwa lata na razie nie
    podpiszemy. Jeśli nie po kablu, ale też nie po HSDPA, czy inne LTE,
    tylko jakaś poważniejsza technologia, to nie znam się na tym. Faktycznie
    muszę się zainteresować.