  • Data: 2010-09-09 18:31:50
    Temat: Re: Inwazja Pentaksa!!! :-)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 19:39, Mariusz [mr.] pisze:

    > A tak na poważnie - cieszy mnie, że powoli nie ma już czego dodać w
    > cropach z (przynajmniej pentaksowej) niskiej półki.

    TTL, pełna kompatybilność ze starymi szkłami M(to nawet można by w
    przyszłych puszkach FF Pentaksa wstawić), tilt matrycy, powiększenie
    zakresu działania shifta i usprawnienie jego działania (np. coś co
    nazwałbym shift bracketingiem).
    Jakbym się zastanowił, to jeszcze bym coś wymyślił bardziej sensownego
    niż ten port podczerwieni, który jest w coraz mniejszej liczbie urządzeń.