  • 1. Data: 2011-11-22 23:27:27
    Temat: Interpretacja zawracania Uwaga Pirat
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    w jakims z ostatnich odcinkow UP babka jechala przed autobusem i zaczela
    zawracac
    zakazu zawracania nie bylo
    w tym momencie autobus wysadzal pasazerow, i jakies auto z tylu zaczelo
    omijac autobus
    auto omijajace autobus walnelo w bok auta zawracajacego
    wina auta zawracajacego, dlaczego?

  • 2. Data: 2011-11-22 23:39:20
    Temat: Re: Interpretacja zawracania Uwaga Pirat
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-22 23:27, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > omijac autobus
    > auto omijajace autobus walnelo w bok auta zawracajacego

    A coś więcej szczegółów? Linia ciągła, zakaz skrętu w lewo, sygnalizator S3?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-22 23:58:17
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A coś więcej szczegółów? Linia ciągła, zakaz skrętu w lewo, sygnalizator
    > S3?

    odtworzylem sobie nagranie jeszcze raz
    przerywana linia, auto mistshubishi zawracajace
    dwa szerokie pasy
    nissan wjechal w bok

    wina babki z mitsu, why ?

  • 4. Data: 2011-11-23 00:34:17
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Kris_Poland wrote:

    > odtworzylem sobie nagranie jeszcze raz
    > przerywana linia, auto mistshubishi zawracajace
    > dwa szerokie pasy
    > nissan wjechal w bok
    >
    > wina babki z mitsu, why ?

    Bo dala sobie wmowic?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2011-11-23 06:27:28
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Bo dala sobie wmowic?

    dzwna interpretacja, bo kto zaczol pierwszy menewr?
    wyprzedzajacy z tylu czy zawracajacy ?

    pozatym zawaracajacy ma wiecej obowiazkow...
    moze gdyby skrecala w lewo sprawa zakonczyla by sie inaczej
    nie mniej jednak to zawracanie dla mnie jest sporne

  • 6. Data: 2011-11-23 10:01:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zaczelo omijac autobus
    >auto omijajace autobus walnelo w bok auta zawracajacego

    a) bo malo asertywna byla,
    b) bo to bylo zajechanie drogi/nieustapienie przy zmianie pasa,
    c) bo zeznala ze sie zatrzymala przed autobusem zeby sie upewnic czy
    moze zawrocic,
    d) bo kierowca z autobusu zeznal ze migacza nie wlaczyla,
    e) bo

    6. Zabrania się zawracania
    4) w warunkach, w których mogłoby to zagrozić bezpieczeństwu ruchu na
    drodze lub ruch ten utrudnić.

    J.

  • 7. Data: 2011-11-23 10:33:19
    Od: mister <b...@e...com>

> [...]
    > omijac autobus
    > auto omijajace autobus walnelo w bok auta zawracajacego

    brawo, swietny post!
    obejrzyj sobie jeszcze raz i dowiesz sie m.in
    - ze to program stop drogowka a nie uwaga pirat
    - swiadkowie nie pamietaja zadnego autobusu
    - pani nie zostala uznana za winna, tylko takie przypuszczenia wysnuwali
    policjanci
    - policjanci sami miedzy soba nie byli zgodni co do wersji wydarzen i
    winowajcy

    co nie zmienia faktu, ze jezeli wygladalo to tak, jak zostalo opisywane
    w programie winna jest zawracajaca.

  • 8. Data: 2011-11-23 12:12:03
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Kris_Poland wrote:

    > dzwna interpretacja, bo kto zaczol pierwszy menewr?
    > wyprzedzajacy z tylu czy zawracajacy ?

    Czekaj - zrozumialem, ze mitsu juz zawracalo jak nissan omijal autobus.
    Kodeks nie przewiduje laczenia manewrow w jeden - najpierw konczysz
    omijanie jednego, potem nastepnego pojazdu.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2011-11-23 12:48:16
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Kris_Poland <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > omijac autobus
    > auto omijajace autobus walnelo w bok auta zawracajacego

    Bo Pan policjant tak powiedzial, a on nie jest strona w sprawie wiec nie ma
    powodow do klamania ;-)

    Mialem niemal identyczna sytuacje: podwojna ciagla i po chwili przerywana na
    wjazd na parking (zakazu zawracania brak) chcialem zawrocic, wiec kierunek w
    lewo i do prawej krawedzi zeby sie na raz zabrac, w tym czasie koles za mna
    mimo iz przyznal ze kierunek widzial, chcial mnie wyprzedzic z lewej bo
    zjechalem na prawo, a kierunekowskaz="pewnie mi sie pomylilo" ... no i
    przywalil we mnie ... i tez ja zostalem winnym przez panow policjantow bo
    wedlug nich: nie bylo zakazu (ale to nieistotne bo miejsce jest
    niebezpieczne), kireunek byl albo nie bylo (czyli nieistotne), a jak
    zawracasz to masz to zrobic bezpiecznie (mieli problemy ze sprecyzowaniem co
    moglem jeszcze zrobic/sprawdzic zeby bylo bezpieczniej), a jezli byl wypadek
    to znaczy, ze zrobilem to niebezpiecznie :-) Zelazna logika. Powiem szczerze,
    ze na poczatku mnie zatkalo, a pozniej wiedzac, ze mam z idiotami do
    czynienia (nie wszystkich policjantow uwazam za idiotow) i dyskusja nic nie
    da, przyjalem mandat. Zeby nie bylo pesymistycznie, na calej sprawie
    wyszedlem do przodu dzieki znajomemu blacharzowi i ubezpieczeniu.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 10. Data: 2011-11-23 17:12:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 11:48:16 +0000, " " <m...@W...gazeta.pl> said:

    > Mialem niemal identyczna sytuacje: podwojna ciagla i po chwili przerywana na
    > wjazd na parking (...)

    > (Policjanci - przyp. Bydlę) (mieli problemy ze sprecyzowaniem co
    > moglem jeszcze zrobic

    To oczywiste - wjechać na paring...

    > Powiem szczerze,
    > ze na poczatku mnie zatkalo

    IMHO wina wyprzedzającego, ale wjechałbym na parking i tam zawrócił.
    Dlaczego?
    BO jak pisałeś - było tam niebezpiecznie...

    --
    Bydlę