  • 1. Data: 2011-11-22 23:09:51
    Temat: Fiat Siena nie zapalil... czy aku?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
    swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
    zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?
    alarmu brak, tylko kluczyk

  • 2. Data: 2011-11-22 23:12:07
    Temat: Re: Fiat Siena nie zapalil... czy aku?
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-22 23:09, Kris_Poland pisze:
    > czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
    > swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
    > zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?
    > alarmu brak, tylko kluczyk

    A iskra i wtrysk jest?;)

  • 3. Data: 2011-11-22 23:14:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?

    Może słaba podpałka?

  • 4. Data: 2011-11-22 23:28:54
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A iskra i wtrysk jest?;)

    tego juz nie sprawdzalem, ciemno bylo

  • 5. Data: 2011-11-23 07:05:23
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
    > swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
    > zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?
    > alarmu brak, tylko kluczyk

    Jak kręci to i zapalić musi. TO nie akumulator.

  • 6. Data: 2011-11-23 08:35:17
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    > Jak kręci to i zapalić musi. TO nie akumulator.

    a skad,
    czujnik polozenia walu jak bedzie niesprawny/odpiety to nie zapalisz
    chocbys na kolanach blagal

    najprosciej - wziac elma327 i fiat ecu scan i sie podpiac. jak siena nie
    ma obd2 to lipa:P

    mogla jeszcze pasc cewka zaplonowa albo obie ale to malo prawdopodobne.

  • 7. Data: 2011-11-23 08:39:33
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

> [...]
    > swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
    > zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?

    Immobilizer?

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 8. Data: 2011-11-23 09:07:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" napisał w wiadomości grup
    >czy powodem nie odpalenia aut moze byc akumulator?
    >swiatla dziala, rozrusznik kreci i nic, nic a nic
    >zero czkwaki, chodzi bez zaciecia mimo to nie zapala ?

    Jesli to krecenie jest normalne, to nie w akumulatorze problem.

    Owszem, jakby slabo krecil, to moze i napiecie ma za slabe na ruszenie
    reszty, ale zasadniczo to one projektowane na zapalenie i przy -30, a
    wtedy nie ma dobrych akumulatorow :-)

    >alarmu brak, tylko kluczyk

    Wykrec swiece i zobacz czy masz iskre, no i czy slyszysz pompe -
    powinna zabzyczec przez ok sekundy po wlaczeniu zaplonu.

    J.

  • 9. Data: 2011-11-23 10:37:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma obd2 to lipa:P
    >
    > mogla jeszcze pasc cewka zaplonowa albo obie ale to malo prawdopodobne.

    No, źle się wyraziłem. Miałem na myśli że jak żywo kręci a mimo to nie
    zapala to napewno nie będzie to akumulator.

  • 10. Data: 2011-11-23 22:37:49
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-23 10:37, Agent pisze:

> [...]
    >
    > No, źle się wyraziłem. Miałem na myśli że jak żywo kręci a mimo to nie
    > zapala to napewno nie będzie to akumulator.

    Moje tikaczu po mamusi :D miało taki immobilizer (cheetah jakieś?), że
    jak napięcie w instalacji spadło poniżej 9,5V to nie zapalał.
    A żwawo kręcił nawet poniżej 8V ;)
    Wywaliłem immo - potrafił zapalić nawet z większego "boostera", bez
    własnego akumulatora.