  • 1. Data: 2011-11-22 23:08:16
    Temat: Nie BMW... m...@i...pl
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    pisanie o wypadkach to tak samo jak o kupce niemowlecia no są
    co tu kurna podziwiac ? zdjecia rozwalonych aut?
    daj mi zapis zajscia zdarzenia nie jakies suche gnioty

  • 2. Data: 2011-11-22 23:13:42
    Temat: Re: Nie BMW... m...@i...pl
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > pisanie o wypadkach to tak samo jak o kupce niemowlecia no są co tu
    > kurna podziwiac ?

    Popieram! Lepiej wysyłać filmiki o żelazkach na YouTube albo pisać po
    pijaku na PMS!

  • 3. Data: 2011-11-22 23:30:45
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kris_Poland

    > Popieram! Lepiej wysyłać filmiki o żelazkach na YouTube albo pisać po
    > pijaku na PMS!

    zelakiem sobie prasujesz pisiora przez mokre majty?
    no chlopie wez sie ...
    wiekszy nie bedzie, modly nie pomogly, po prostu zyj z tym :)

  • 4. Data: 2011-11-22 23:33:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > zelakiem sobie prasujesz pisiora przez mokre majty? no chlopie wez sie

    Czy jest na sali lekarz?

    PS. Najlepiej psychiatra.

  • 5. Data: 2011-11-23 06:28:54
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > begin Kris_Poland

    > Czy jest na sali lekarz?
    >
    > PS. Najlepiej psychiatra.

    po co ci lekarz?
    wystarczy ze tata przestanie sie z toba bawic klockami :)
    jeszcze wyjdziesz na prosta:) beda z ciebie ludzie :P

  • 6. Data: 2011-11-23 18:26:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > po co ci lekarz?

    Żeby Cię zbadał.

    > wystarczy ze tata przestanie sie z toba bawic klockami :) jeszcze
    > wyjdziesz na prosta:) beda z ciebie ludzie :P

    Nie mędrkuj, wracaj do naprawiania Sieny.

  • 7. Data: 2011-11-24 00:54:13
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > begin Kris_Poland

    > Żeby Cię zbadał.

    > Nie mędrkuj, wracaj do naprawiania Sieny.

    spoko wiem ze tu siedzisz non stop hour 24h
    ja takiego bolu nie mam by uzdrawiac swiat i czuc sie potrzebnym :)
    czasem sluze pomoc i rada, tobie radze zrobic sobie przerwe albo wakacje:)
    moze mieki reset mozgownicy :)
    dobranoc

  • 8. Data: 2011-11-24 14:29:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

> [...]
    > uzdrawiac swiat i czuc sie potrzebnym :) czasem sluze pomoc i rada,
    > tobie radze zrobic sobie przerwe albo wakacje:) moze mieki reset

    Jak często pijesz?

  • 9. Data: 2011-11-24 14:31:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, to <t...@x...abc> wrote:

    > Jak często pijesz?

    non stop hour 24h

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-11-24 14:49:23
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > po co ci lekarz?
    > wystarczy ze tata przestanie sie z toba bawic klockami :)

    A co? Spusci wode?
    :)