  • Data: 2002-12-17 18:26:08
    Temat: Re: InternetDSL - porashka
    Od: "SCV" <s...@w...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <G...@f...onet.pl> wrote in message
    news:slrnavr9jv.cqf.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
    edu.pl...
    > Wczoraj ograniczyłem pasmo do 430 kbps bez bursta, a modem dalej się
    wiesza,
    > tylko że rzadziej...
    Ja ograniczylem do 400kbps i mam w miare spokoj, zawiesza sie okolo raz
    dziennie. Zelezy to tylko i wylacznie od ruchu, a tak sie sklada ze CBQ
    idealny nie jest i transfer czasem przekracza dozwoloną wartość. Zreszta nie
    da sie tego ograniczyc. Jesli jakis komputer w inecie zaczyna wysylac do
    mnie dane to na poczatku ida z maksymalna predkoscia, jaka wyciagaja lacza
    po drodze, a dopiero pozniej rozpoczyna sie ograniczanie w roznych
    miejscach. Wystarczy kilku maniakow p2p i szybko padnie.

    SCV