  • Data: 2003-01-05 16:36:28
    Temat: Re: InternetDSL - porashka
    Od: "Marq" <M...@P...Fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid> napisał w
    wiadomości news:pan.2002.12.19.07.22.46.139563@spam.invalid...

    > Ja zauważyłem, że u mnie "wieszalność" nie zależy raczej od transferu.
    > Przy sumarycznym ruchu wynoszącym prawie 512kbit/s modem potrafi pracować
    > bez zakłóceń. Zawieszenia są raczej losowe. Wczoraj na przykład po
    > południu chodziło idealnie przez kilka godzin. Potem jak się zaczęło
    > wieszać, to musiałem kilka resetów pod rząd zrobić.
    >
    > --
    > Bartłomiej Krajewski / b...@k...org / b...@k...org
    >

    > --

    Witam
    Wiecie co nie wiem czemu ale nigdy nie zauważyłem by u mnie sie modem
    wieszał (odpókać),
    jak już to router wylatuje w kosmos i mamy odpoczynek od kompow srednio na
    2h, tyle że obok w bloki kumpel bedzie miał juz 3 modem bo po zresetowaniu
    modem nawet na pingu się wiesza[tak na marginesia po wylaczeniu tepsianych
    natow], wiec powoli zaczynam sobie myslec ze to moze nie do konca jest wina
    modemow -moze cos dalej z nimi sie gryzie w zaleznosci od tego jak cie
    podlacza czy coś koło tego.