  • 1. Data: 2010-05-20 20:48:08
    Temat: Internet w telefonie bez limitu z limitem 100 MB - takie rzeczy tylko w Erze :)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/bluec
    onnect_max
    http://tnij.org/bcmax

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-05-21 05:25:26
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ht4769$cl2$...@n...onet.pl...
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/bluec
    onnect_max
    > http://tnij.org/bcmax
    >
    > Pozdrawiam

    No limit jest na 100 mb, ale to znaczy ze moge sciagnac nawet 1 gb?
    Jak to jest?

  • 3. Data: 2010-05-21 07:58:22
    Od: X X <t...@g...com>

    On 21 Maj, 07:25, "Janusz" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    connect_max

    > No limit jest na 100 mb, ale to znaczy ze moge sciagnac nawet 1 gb?
    > Jak to jest?

    Ściągniesz i 1 Gb, ale tylko wtedy jak wytrzymasz nerwowo pobierając
    te 1 Gb przez 140 godzin:D Po przekroczeniu tych 100 Mb masz prędkość
    pobierania 2 Kb. To nawet do opery mini trochę mało.
    W dodatku ta oferta kiepsko działa. Oficjalnie w ciągu 60 minut od
    aktywacji to ma działać. W praktyce lepiej z dobę poczekać bo często
    wcześniej schodzą pieniądze z konta. Takie rzeczy to tylko w erze
    hahaa;)

  • 4. Data: 2010-05-21 08:23:44
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >te 1 Gb przez 140 godzin:D Po przekroczeniu tych 100 Mb masz prędkość
    >pobierania 2 Kb. To nawet do opery mini trochę mało.

    16 Kb a nie 2Kb

  • 5. Data: 2010-05-21 10:00:35
    Od: X X <t...@g...com>

    On 21 Maj, 10:23, "looker" <l...@l...pl> wrote:

    > 16 Kb a nie 2Kb

    To trochę to sprecyzuje 16kb/8bytes ~ 2kB/s

    To o ile się nie pomyliłem w liczeniu daje 7,03 mb pobranych danych
    przez godzinę

  • 6. Data: 2010-05-21 10:26:49
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    > To trochę to sprecyzuje 16kb/8bytes ~ 2kB/s
    >
    > To o ile się nie pomyliłem w liczeniu daje 7,03 mb pobranych danych
    > przez godzinę

    No to nie jest tak źle. Na wysyłanie e-maili i czytanie grupy dyskusyjnej
    wystarczy ;)) Ale trochę przesadzili... Może gdyby prędkość byłaby większa,
    to może coś by z tego wyszło...

  • 7. Data: 2010-05-21 15:17:01
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > To trochę to sprecyzuje 16kb/8bytes ~ 2kB/s
    >
    > To o ile się nie pomyliłem w liczeniu daje 7,03 mb pobranych danych
    > przez godzinę

    mb - milibitów??? ;)
    --
    Grzexs