    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Internet w domu bez umowy?
    <l...@4...com>
    Date: 10 Sep 2012 20:51:28 GMT

    On 2012-09-10, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > no to juz chyba wiadomo skad sie biora animozje miedzy sasiadami,
    > jesli takie sprawy wyjda na jaw. sadzisz, ze to sie oplaca? jestes w
    > stanie przeliczyc to na pieniadze? czy naprawde tak trudno przystac na
    > zdanie wiekszosci? jesli glosujesz w wyborach i twoj kandydat nie
    > wygra, to tez cos chcesz z tego miec od tej drugiej czesci
    > spoleczenstwa?

    Głosuję w wyborach, bo jestem obywatelem Polski. Jestem obywatelem, bo
    zgodziłem się na "regulamin" zwany konstytucją i dodatkami w postaci
    ustaw. Te dokumenty regulują sprawę.

    Kupując mieszkanie na osiedlu płacisz nie tylko za X metrów
    kwadratowych, ale też m.in. za widok z okna i położenie klatki
    wejścia do klatki schodowej. Jeśli nagle osiedle postanowi strzelić
    płot, który (poza popsuciem widoku) wydłuży Ci drogę do pracy o
    kilkaset metrów, to mieszkanie traci część wartości i można się po
    prostu domagać pewnej rekompensaty. To zupełnie normalna procedura, więc
    nie wiem co Cię tak dziwi.

    Gdyby sąsiedzi postanowili zamurować Ci okno i powiesić w tym miejscu
    tablicę z koszem (znaczy się: urządzić boisko), to nie domagałbyś się
    jakiegoś wyrównania? Oczywiście nie wątpię, że byś się na to zgodził :P.

    > zaczynasz juz zanadto fantazjowac. zla analogia.

    Zła, bo nie masz lepszej riposty? :)
    Widzę taką tendencję: jak łapię Cię za nieścisłość lub tracisz wątek,
    to są same złe analogie. Twoja o wyborach była zupełnie oderwana
    od rzeczywistości, ale Ci na nią konkretnie odpowiedziałem. Nie bolało.

    > potrafisz to wykazac?

    Logicznym przeciwieństwem "jedno nie wyklucza drugiego" jest "jedno
    wyklucza drugie". To chyba Ty powinieneś to wykazać...

    > i jesli nie sciagniesz w przeciagu tej czesci sekundy, to kontrakt
    > wyjdzie poza deadline i swiat sie zawali. kogo ty chcesz bujac. daj
    > spokoj.

    Jeśli nie ściągnę przez kilka sekund (a na tyle może zamulić łacze
    ściąganie pliku) to rzeczywiście mogę ponieść jakąś stratę. Nie mniej
    inżynieria finansowa nie jest związana z tematyką grupy, więc proponuję
    zakończyć jałową wymianę zdań.

    pozdrawiam,
    PK