    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <k...@n...pl>
    Subject: Re: Internet w domu bez umowy?
    <s...@l...localdomain>
    <3...@4...com>
    Date: 10 Sep 2012 16:31:19 GMT

    On 2012-09-09, rs <n...@n...spam.pl> wrote:
    > hmmmm. np. co?

    Np. obniżenie składki remontowej. Znam kilka osób, które wynegocjowały
    coś takiego w spółdzielniach.

    > nie sledze calego watku i pierwsze slysze, ze ty taki potulny jestes.
    > to o czym rozmawiamy, czyli nie dzielenie z dobrem z potrzebujacym,
    > czesto idzie w parze z tym, zeby "sie nie wychylac" i to rowniez jest
    > postawa, ktora sie zasadniczo brzydze.

    Jeśli sąsiadowi siądzie łącze (bo np. kupił sobie super osiedlówkę,
    a nie Neo w molochu - standardowa sytuacja w mojej okolicy), to
    przecież pozwolę mu sprawdzić pocztę albo wysłać PITa.

    W wątku mówimy o stałym dzieleniu łącza za friko.

    Stosując analogię żywieniową: nie mówimy o nakarmieniu kogoś, kto
    w wyniku sytuacji losowej akurat jest głodny (bo mu się spaliło
    mieszkanie i jest święto kościelne, więc wszystko zamknięte). Mówimy
    o ludziach, którzy codziennie wbijaliby Ci się na obiad, bo nie chce
    im się kupić albo gotować :).

    > nie musialem pisac zadnego listu. poza tym, co cie to obchodzi? masz
    > jakas legitymacje, zeby mi to pytanie zadac? wnosi to cos do rozmowy?

    Wnosi to, że trudno się Ciebie czyta. A co gdybym zaczął odpowiadać Ci
    po chińsku albo po norwesku? Nie stwierdziłbyś, że "to jest polska grupa
    i piszemy po polsku"?

    > zastanowiles sie co napisales? jedno nie wyklucza drugiego, a wrecz
    > przeciwnie.

    "Jedno wyklucza drugie"?

    > duzo danych w obserwacji rynku. przy stalym laczu. wiec mozemy sie
    > posmiac jak to kilkukrotne sciagniecie maili w ciagu dnia, spowoduje
    > zachwianie twoich obserwacji. wez ty sobie jaj nie rob. kilku moich
    > kumpli, powaznie zajmujacych sie gielda, czasami robi to na modemach
    > 4G. wczesniej robili na 3G, majac dzieciaki z dostepem do tego samego

    Nie zajmuję się giełdą tylko kontraktami terminowymi. I nie sprawdzam
    notowań co jakiś czas tylko, ściągam wszystkie dostępne dane non stop.

    Łącza 2mbit to oczywiście nie wyczerpuje, ale pobieram nowe dane
    kilkanaście razy na sekundę. Dlatego zależy mi na stabilnym połaczeniu.

    pozdrawiam,
    PK