    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Internet na kartę - wyjazd na urlop
    Date: Tue, 3 Jul 2012 10:15:56 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 22:42:26 +0200, sunwick napisał(a):
    > idz kup starter play fresh, aktywuj pakiet jakistam ile MB
    > potrzebujesz...
    > bedzie dzialac w ramach tego pakietu internet z playa, tam gdzie playa
    > nie ma to plus pociagnie, a moze i orange-nie sprawdzalem.
    > tak jestem pewien tego ze w zasiegu plusa tez pociagnie z tego
    > pakietu bez dodatkowych oplat - korzystam tak od dawna.
    > ewentualnie orange free na karte - pytaj w salonie orange

    Po romansach z Orangefree na kartę jednak przerzuciłem się na play. Orange
    generalnie ma kiepski zasięg po różnych mniejszych miejscowościach, często
    jest tylko EDGE. Co gorsza, nadal bezwarunkowo kompresują obrazki (co
    jeszcze można przełknąć) i psują strony wplatanym javascriptem który ma
    służyć do pokazywania obrazków w full jakości...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944