  • Data: 2012-07-03 16:09:12
    Temat: Re: Internet na kartę - wyjazd na urlop
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 03 Jul 2012 15:05:42 +0200, Krystek wrote:

    > Jedziesz do salonu Sferii lub siedziby Aero2 i odbierasz kartę od ręki.

    Za koszt biletu PKP/paliwa do stolicy to się moge obkupic w wiaderko GB
    do byle prepaida. Albo nawet posiadanego abo. I to *od ręki*.
    Ja wiem jakie są mozliwosci uzyskania SIMa od Aero2. Czy Ty wiesz że w
    Warszawie mieszka tylko niewielki odsetek ludnosci Polski?

    I oczywiscie wszyscy mędrkujący pomijaja fakt, ze nowe SIMy Aero2
    bywaja troche kaprysne wobec sprzetu, co w sytuacji ,,malo czasu'' nie
    ulatwia zadania. Pewnie w salonie Sferii mozna kupić jakis dzialajacy na
    100% modem? Za jedyne?
    A przypominam, ze post otwierajacy watek wspomina: ,,Będę miał na testy
    tableta z modemem 3G''. Fajnie, jak tablet z SIMem Aero2 się dogadaja.
    Co jesli nie? Przejazdzka do salonu Sferii cos tutaj pomoze? Hm?

    Internet od Aero2 jest fajna opcja, ale polecenie jej w w/w sytuacji *bez
    jakiegokolwiek komentarza* jest... srednio mądre?

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns