  • Data: 2012-04-04 13:50:07
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-29 14:04, SDD pisze:

    > W Play Fresh jest przyciecie albo do 1 Mb/s (128 kB/s) albo nawet do
    > 500 kb/s (64 kB/s).
    > Wszystko zalezy od zasiegu i obciazenia.
    >
    > U mnie np. po ludzku zaczelo dzialac i faktycznie te 4 megabity
    > wyciagam przewaznie (choc nie non stop - ale cxzesciej jest niz nie ma
    > i prawie nigdy niu espada ponizej 2) kiedy:
    >
    > - zainstalowalem antene logarytmiczna na dachu na oba pasma (2100 i
    > 900) - do najblizszego nadajnika mam ok 2 km
    > - postawilem openwrt na routerze
    > - zrobili jakas konserwacje - byc moze dolozyli dodatkowe nadajniki
> [...]

    U mnie antena zewnętrzna którą kupiłem do modemu nic nie zmienia w
    stosunku do tego co mam w telefonie w domu. Tylko na wskaźniku modemu
    jest więcej kresek.. Jednak transfer pozostaje na takim samym poziomie.
    Czyli pewno chodzi o przycięcie transferu przez operatora. W najbliższym
    czasie wypróbuję Play-Online, może to coś zmieni.