  • Data: 2012-04-03 23:44:17
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-01 18:02, JoteR pisze:

    > "każdorazowe nieprzerwane i bezpłatne połączenie z siecią Internet nie
    > przekracza
    > jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania takiego połączenia"
    > http://aero2.pl/faq.html#Answer2

    > Nie korzystałaś, bo utopiłaś kartę w telefonie ;->

    OK, widzę, że tu chodzi o internet Aero i pewnie w Aero jest inaczej.
    Mogę korzystać z internetu także przez WiFi, bluetooth, ale po co mi
    telefon do internetu jak jestem w domu.
    Kupiłam jakiś adapter do tej wyłamanej karty Aero (wyciągnęłam ją
    przecież agrafką, ale zepsułam telefon-wyświetlacz nie działa).
    Przesyłka w drodze.
    Z kolei też nie wiem czy to ma sens chodzić z dwoma telefonami w
    torebce. Pewnie ta karta wraz z adapterem będą leżały w szufladzie.

    --
    animka