  • 1. Data: 2012-05-21 09:02:12
    Temat: Internet kabel a wifi
    Od: "Gacekk" <g...@g...pl>

    Witam
    Mam internet z NETII MAX czyli tyle ile maxymalnie moze isc na moim łączu,
    przez kabel ściąga się z prędkością max 2,4 mb, przez wi-fi idzie max 890
    kb/s. Z netii mowia ze to normalne. Czy tak jest naprawde ??
    Dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2012-05-21 09:19:09
    Temat: Re: Internet kabel a wifi
    Od: "Gacekk" <g...@g...pl>

    Który zasilacz? Od routera ??
    Poza tym co ma wspolnego zasilacz z prędkościa ?:)

  • 3. Data: 2012-05-21 09:33:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Gacekk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Który zasilacz? Od routera ??
    > Poza tym co ma wspolnego zasilacz z prędkościa ?:)

    Kolega Ci delikatnie zasugerował że NTG :)

  • 4. Data: 2012-05-21 10:07:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gacekk napisa?(a):

    > Dzieki za odpowiedz

    Sprawdzales zasilacz?

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 5. Data: 2012-05-21 10:32:33
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-21 09:19, Gacekk pisze:
    > Który zasilacz? Od routera ??
    > Poza tym co ma wspolnego zasilacz z prędkościa ?:)

    Ma dokładnie tyle samo wspólnego, co Twoja wiadomość z tematyką tej grupy :P

  • 6. Data: 2012-05-23 12:53:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Gacekk pisze:

    > przez kabel ściąga się z prędkością max 2,4 mb, przez wi-fi idzie max 890
    > kb/s. Z netii mowia ze to normalne. Czy tak jest naprawde ??

    Nie to nie jest normalne. Masz słaby Access Point lub kartę WLAN w
    komputerze. Sprawdź czy restart AP/routera poprawi transfer. Jeśli masz
    możliwość, sprawdź inny AP.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2012-05-24 19:23:20
    Od: "Gacekk" <g...@g...pl>

    > Nie to nie jest normalne. Masz słaby Access Point lub kartę WLAN w
    > komputerze. Sprawdź czy restart AP/routera poprawi transfer. Jeśli masz
    > możliwość, sprawdź inny AP.

    Mam router z NETII ASMAX 1004g, laptopa mam nowego wiec karta powinna byc
    OK. Restartowałem router i cały czas to samo.

  • 8. Data: 2012-05-24 20:22:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Gacekk pisze:

    > Mam router z NETII ASMAX 1004g, laptopa mam nowego wiec karta powinna byc
    > OK. Restartowałem router i cały czas to samo.

    Sprawdź jeszcze siłę sygnału. Możesz jeszcze sprawdzić czy zmiana kanału
    WLAN coś zmieni.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-05-25 07:23:31
    Od: "Gacekk" <g...@g...pl>

    > Sprawdź jeszcze siłę sygnału. Możesz jeszcze sprawdzić czy zmiana kanału
    > WLAN coś zmieni.

    Pisze tak:
    Szybkość: 54,0 Mb/s
    Siła sygnału: Znakomita

    A jak się zmienia kanał WLAN ??

  • 10. Data: 2012-05-25 07:49:28
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-25 07:23, Gacekk wrote:

    > Pisze tak:
    > Szybko?ae: 54,0 Mb/s
    > Si?a sygna?u: Znakomita
    >
    > A jak sie zmienia kana? WLAN ??

    Musisz zalogować się na router (zazwyczaj przeglądarką wchodząc na IP
    routera), tam w ustawienia konfiguracji Wireless LAN zmienia się kanał...