  • 51. Data: 2011-11-04 21:05:00
    Temat: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-02 19:01, Pszemol pisze:
    > Zerknijcie okiem na tą witrynkę:
    > http://www.netmarketshare.com/operating-system-marke
    t-share.aspx?qprid=9&qpcustomb=1&qptimeframe=M&qpsp=
    130&qpnp=25

    > W październiku tego roku udział urządzeń z systemem Apple iOS w całej
    > liczbie urządzeń mobilnych dostających się do internetu przekroczył 60%.
    > Urządzenia z Androidem na pokładzie to zaledwie 19% torcika, Symbian 3%.
    >
    > Jak to się dzieje że przy takiej masie urządzeń z Androidem wypuszczanych
    > ciągle na rynek przez licznych producentów ich udział w ruchu internetowym
    > jest taki słaby? Czyżby surfowanie po sieci w Androidzie nie było tak łatwe
    > i przyjemne jak w urządzeniach z systemem iOS? A może użytkownicy
    > urządzeń z Androidem nie wykupują planów danych i unikają sieci??

> [...]

    Ciekawe badania, wynik łącznie ponad 100%... Brzmi to bardzo
    przekonująco... :)

    --
    venioo
    gg:198909

  • 52. Data: 2011-11-04 21:08:15
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-03 14:19, Pszemol pisze:
    > Ale dlaczego
    > Android tak nisko stoi?

    Bo na badanych stronach nie ma nic ciekawego dla uzytkownikow androida?

    --
    venioo
    gg:198909

  • 53. Data: 2011-11-04 21:15:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> wrote in message
    t-share.aspx?qprid=9&qpcustomb=1&qptimeframe=M&qpsp=
    130&qpnp=25

    > Ciekawe badania, wynik łącznie ponad 100%...
    > Brzmi to bardzo przekonująco... :)

    100.02% jako suma 6 liczb zaokrąglonych do drugiego miejsca po przecinku?
    Całkiem nieźle....
    Chyba nie powiesz mi że nie rozumiesz jak działają zaokrąglenia? :-)

  • 54. Data: 2011-11-04 21:30:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Pszemol pisze:

    > A musiałem pisać?
    > Chyba każdy wie, że iPhone nie suportuje Adobe Flash...
    > Wydawało mi się, że to wiedza powszechna.

    O w mordę :-)
    Ja dopiero początkujący jestem w smartfonach. Nadużywanie flasha nie
    podoba mi się ale wiadomość, że tak dopracowany produkt, tak przyjemny w
    obsłudze i tak nastawiony na komunikację sieciową nie potrafi wyświetlić
    flasha :-)
    To jest drugi powód po wielkości ekranu żeby się w serfowanie telefonem
    nie bawić. Szkoda zdrowia :-)
    Lepiej za 500 zł sprawić sobie Satio i cieszyć się możliwościami
    multimedialnymi na czele z radiem (z equalizerem) ;-) i nie ładować się
    kosztowne pakiety internetowe. Szkoda zdrowia i pieniędzy :-)

  • 55. Data: 2011-11-04 21:47:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > multimedialnymi na czele z radiem (z equalizerem) ;-) i nie ładować się
    > kosztowne pakiety internetowe. Szkoda zdrowia i pieniędzy :-)

    Kosztowne pakiety internetowe??? Gdzie?
    Chyba w międzynarodowym roamingu...
    Lokalny internet jest tani jak barszcz.

  • 57. Data: 2011-11-04 21:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 15:13:59 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Internet to nie tylko surfowanie, to również streaming filmów,

    A gdzie te filmy daja ?

    >słuchanie muzyki,

    Muzyczke sie sciaga przez peceta :-)

    >gry czy też internetowych stacji radiowych...

    a radio mamy FM :-)

    No dobra, bez zartow - to tez objely te statystyki ?

    > To do czego mogą smartfona używać skoro internetu nie mają? Dziwne.

    Do tysiaca rzeczy. Np do policzenia spalania samochodu.

    J.

  • 56. Data: 2011-11-04 21:48:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 58. Data: 2011-11-04 21:54:11
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-11-04 19:15, Pszemol pisze:
    > Nie oceniam tylko ekranu ale też funkcjonalność software.

    To tak jakbys pijac w życiu jednego jabola napisał, że wino ogólnie jest
    niedobre.

    Zrozum - Android Androidowi nierówny. Każda z firm przygotowuje system
    pod swoje produkty. Archos sie za bardzo do tego nie przylozyl, tak jak
    i do samego hardware'u (z tego co opisuje AL, bo osobiscie nie mialem).
    Na HTC Desire Z strony wygladaja dokladnie tak jak na PC. Do tego moge
    sobie wybrac przegladarke jaka mi sie podoba i ktora wydaje mi sie
    bardziej funkcjonalna. Obsluguje bezproblemowo Flash, ktory mimo
    wszystko jest obecny w bardzo wielu stronach w postaci roznych chociazby
    menu. Nie wiem ile to %, ale możliwe, że z 50. Zresztą sam spróbuj -
    wyłącz w przeglądarce wtyczke flash i spróbuj pofunkcjonowac w necie -
    sam zobaczysz (przynajmniej na europejskich stronach).

    --
    venioo
    gg:198909

  • 59. Data: 2011-11-04 23:22:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j9187m$n8u$1@inews.gazeta.pl...
    > a co mam Ci powiedziec - ja nie mam problemu z ogladaniem stron
    > (2.2.1 Froyo na GalaxyTab czy 2.3.3 na DesireZ) - wygladaja tak jak na
    > komputerze stacjonarnym (przy czym wole tablet niz telefon z wiadomych
    > wzgledow)

    Tu widzę jakieś uaktualnienia firmware dla tego naszego Archos 101 IT:
    http://update.archos.com/8/gen8/changes_firmware_arc
    hos_android_gen8.htm
    Najnowsza wersja: Version 2.4.65 - October 20th, 2011
    Czy to się odnosi do numeru wersji Androida czy ich inny numer?

  • 60. Data: 2011-11-05 03:21:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A gdzie te filmy daja ?

    Netflix, Blockbuster, Vudu, Hulu i kilka innych, mniejszych.
    Tu masz krótkie porównanie tych serwisów:
    http://hdstreaming-movie-services.reviews.r-tt.com/

    > Muzyczke sie sciaga przez peceta :-)

    Mówiłem o słuchaniu...
    Ściąga się przez co się chce - pecet to dinozaury do muzyki
    używają a potem muszą ją kopiować na iPoda czy iPhone...
    Nowocześni ludzie ściągają muzykę od razu na urządzenie
    na którym będą ją odtwarzać, a więc iPoda lub iPhone...

    > a radio mamy FM :-)
    >
    > No dobra, bez zartow - to tez objely te statystyki ?

    Jak już koledzy wyczytali, nie objęły - tylko obejmowały http.

    > Do tysiaca rzeczy. Np do policzenia spalania samochodu.

    Do tego to autko ma wbudowany komputerek w deskę rozdzielczą...