eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Fri, 04 Nov 2011 17:08:38 +0100

    W dniu 2011-11-04 16:44, Pszemol pisze:

    > Zwykle nie kupuję nowych :-) Na 2-3 latkach mam najlepsze oferty.
    > Ale teraz rozumiem, że główny zarzut w obu przypadkach dotyczy
    > tylko jednego zastosowania: szukania nowego auta. OK, przyjmuję
    > do wiadomości, ale to wciąż jeden przykład zastosowania tableta...
    > Zgadzam się więc, że tablet iPad czy telefon iPhone nie nadaje się
    > dobrze do szukania konfiguracji nowych samochodów... I dlatego
    > pytam jak często on kupuje samochody że to dla niego problem?
    > 356 dni w roku szuka nowego samochodu? Codziennie?

    czy Ty czytasz co sie do Ciebie pisze - to jeden przyklad - z biezacego
    okresu.

    A kupuje tyle ile mu sie podoba - jego sprawa - do portfela nikomu nie
    zagladam.

    Ale lepiej temat wymijajaco obejsc, no nie?

    > Ma fabryczne Froyo 2.2 - nie robi to automatycznych upgradów?

    a to zalezy od producenta - czyli f.Archos a nie samego Androida czy Googla.

    Zreszta masz tablet na androidzie, ktory fabrycznie (jak pamietam) nie
    ma dostepu do natywnego marketu googla (tylko do producenta - Archos).
    Tablet nie przeszedl pelnej procedury wymaganej przez Googla.
    (Dostep do Marketu mozesz miec, ale sposobem dogrywajac pewna aplikacje)
    Zastanawialem sie kiedys nad Archosem z racji m.in., ze producent
    oferowal rownie linuxa na niego procz klasycznego androida.
    Z powodu wlasnie niedoskonalosci ekranu i paru innych cech nie wybralem
    tego tableta a wlasnie GalaxyTaba.

    > I zmieni się tam sposób jak w przeglądarce renderują strony www?

    sam sprawdz

    Masz na chwile obecna prehistoryczny model tableta z systemem nie
    dostosowanym do tabletow, z ograniczeniem dostepu do Marketu (Archos nie
    uzyskal rekomendacji Googla i go nie doposcili - mozesz sobie
    doinstalowac programik, ktory Ci daje dostep - ale sam spojrz sobie w
    oczy - masz juz przestarzaly sprzet z przestarzalym systemem, ktorego
    probujesz porownywac do wyglaskanego iOS'a)

    > Ale porównuję iPhone z przed ponad roku z tą tabliczką która jest
    > nowsza i działa gorzej. To, że nowy Android dogonił wreszcie iPhona4
    > z 2009 roku w sposobie renderowania stron www nie jest dla mnie
    > jakimś dużym osiągnięciem. Ale ściągnę sobie nowego Androida i sprawdzę.

    Konstrukcje Archosa - to budzetowa produkcja.
    Niewiem czego oczekujesz od tych tabletow.
    Ciesz sie, ze masz IT a nie HT wersje, bo bys bardziej byl zdziwiony.
    Trzeba bylo zobaczyc przed kupnem (np. na YT) czym ekran Archosa rozni
    sie od np samsungowych w GalaxyTabach.

    polecam Tobie do poczytania:
    http://applefobia.blox.pl/2011/10/Zlodzieje-i-mierno
    ty-Oraz-jeden-hipokryta.html

    no i zastanawiajacy jest kolejny pomysl Apple Store w US:
    http://applefobia.blox.pl/2011/10/Odbierz-w-sklepie-
    nowy-eksperyment-Apple.html
    Pewnie to tez opatentuja jak to:
    http://applefobia.blox.pl/2011/10/Hide-to-unlock.htm