  • 1. Data: 2010-03-13 17:25:27
    Temat: Intel Quad 8400 2,66 i odczyt CPU-Z
    Od: macalos <m...@g...pl>

    Witam, proszę o pomoc w wyjaśnieniu dlaczego mój procesor w biosie
    rozpoznawany jest jako q8400 2,66 (8 x 333)
    testując go w CPU-Z pokazuje mi mnożnik (6x333) 1996,7 MHz, mam płyt
    Asus P5QSE z aktualnym biosem, ustawienie w biosie mam standardowe
    (wszystko na auto), zasilacz 550 W. proszę o litośc gdy dla kogoś to
    pytanie będzie porażająco śmieszne. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-13 17:37:20
    Temat: Re: Intel Quad 8400 2,66 i odczyt CPU-Z
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-03-13 18:25, macalos napisał/a:
> [...]
    > (wszystko na auto), zasilacz 550 W. proszę o litośc gdy dla kogoś to
    > pytanie będzie porażająco śmieszne. Pozdrawiam

    Pewnie to będzie Odpowiedzią na Twój "problem"
    http://pl.wikipedia.org/wiki/SpeedStep

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-03-13 17:43:26
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Witam, proszę o pomoc w wyjaśnieniu dlaczego mój procesor w biosie
    > rozpoznawany jest jako q8400 2,66 (8 x 333)
    > testując go w CPU-Z pokazuje mi mnożnik (6x333)

    Działa oszczędzanie energii. Przy obciążeniu mnożnik wzrośnie.

  • 4. Data: 2010-03-15 22:00:38
    Od: macalos <m...@g...pl>

    On 13 Mar, 18:37, Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > Pewnie to będzie Odpowiedzią na Twój