  • 1. Data: 2010-09-04 08:15:02
    Temat: Intel 2200 b/g
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Czy karta do WiFi marki Intel model 2200 b/g występuje w różnych wykonaniach (np.
    różne złącza karty, różna liczba złącz
    antenowych), czy w jednym wykonaniu i można kupować w ciemno?

    Chcę podmienić istniejącą kartę 2100 a/b na "nowszą" 2200 b/g właśnie, mam 2 kabelki
    antenowe (biały i czarny).
    THX

  • 2. Data: 2010-09-04 09:19:04
    Temat: Re: Intel 2200 b/g
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-04 10:15, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > antenowych), czy w jednym wykonaniu i można kupować w ciemno?
    >
    > Chcę podmienić istniejącą kartę 2100 a/b na "nowszą" 2200 b/g właśnie, mam 2

    Coby duzo nie pisac to intel jest jedna z najgorszych firm jakosciowo ze
    sprzetem WiFi.

    Zaopatrz sie w cos z Atherosem a/b/g/n

  • 3. Data: 2010-09-05 14:12:15
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To starszawy lapek (Pentium M Centrino 1.7GHz) , wystarczy a/b/g lub może b/g.
    I zależy mi na w miarę "bezinwestycyjnej" podmianie.
    Czy w Europie chodzą sieci standardu "a" (5 GHZ)?

    -----

  • 4. Data: 2010-09-05 14:56:35
    Od: geyb <g...@g...pl>

    > Coby duzo nie pisac to intel jest jedna z najgorszych firm jakosciowo ze
    > sprzetem WiFi.

    Ale za kilkanaście złotych kupujesz kartę, która z marszu działa pod
    linuksem (np. Ubuntu) i już.

    g.

  • 5. Data: 2010-09-05 20:58:14
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-05 16:56, geyb pisze:

    > Ale za kilkanaście złotych kupujesz kartę, która z marszu działa pod
    > linuksem (np. Ubuntu) i już.
    >

    > g.

    Zapomniales tylko ze wymaga ladowania firmware w trybie AP i nie
    wspolpracuje z wiekszoscia AP. Juz nie wspomne o tym ze intel Wifi
    rozstal sie jakis czas temu z bracia Linux'owa.

    Chyba troche oderwales sie od rzeczywistosci.

  • 6. Data: 2010-09-06 13:13:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message news:i61094$fm$1@news.onet.pl...

    > Zapomniales tylko ze wymaga ladowania firmware w trybie AP i nie
    > wspolpracuje z wiekszoscia AP. Juz nie wspomne o tym ze intel Wifi

    SOA#1

  • 7. Data: 2010-09-06 14:51:56
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To starszawy lapek (Pentium M Centrino 1.7GHz) , wystarczy a/b/g lub może
    > b/g.
    > I zależy mi na w miarę "bezinwestycyjnej" podmianie.

    To chociaz napisz co to za lapek, bo w IBM "bezinwazyjnie" sie nie da, o ile
    nie jest to karta kupiona od IBM :)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-09-07 07:33:52
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Panasonic.

    -----

  • 9. Data: 2010-09-07 18:06:44
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    > b/g.
    > I zależy mi na w miarę "bezinwestycyjnej" podmianie.

    > Czy w Europie chodzą sieci standardu "a" (5 GHZ)?

    Jest z czego zbudować prywatną, ale publiczne sieci to 2,4GHz.