  • 1. Data: 2011-06-22 14:00:47
    Temat: Integral do 500zł?
    Od: dongi\'bongi <pdbj@_NOSPAM_wp.pl>

    Jaki byście mogli zaproponować i polecić mi Kask Integralny do 500zł ?

  • 2. Data: 2011-06-22 14:14:22
    Temat: Re: Integral do 500zł?
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2011-06-22 16:00, dongi'bongi pisze:
    > Jaki byście mogli zaproponować i polecić mi Kask Integralny do 500zł ?
    > --

    Kask do 500zł na tej grupie???
    Pan raczy żartować panie Feyman

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 3. Data: 2011-06-23 06:31:15
    Od: Tadek <u...@t...pl>

    Dnia 2011-06-22 16:00, dongi'bongi napisał(a):
    > Jaki byście mogli zaproponować i polecić mi Kask Integralny do 500zł ?

    Dodaj 10% kwoty i zobacz garnek Caberg V2 407: http://tnij.org/mdd4 -
    używam i nie narzekam - ma blendę, jest w miarę cichy, wewn. wentylacja
    działa. Wybrałem go m.in. na podstawie testów Sharp:
    http://tnij.org/mdd5. Co prawda szybka nie ma antyfoga ale po użyciu
    środka typu antypara jest ok na długo.

    Pzdr
    --
    Tadek
    B6

  • 4. Data: 2011-06-23 21:51:43
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Tadeknapisal

> [...]
    > używam i nie narzekam - ma blendę, jest w miarę cichy, wewn. wentylacja
    > działa. Wybrałem go m.in. na podstawie testów Sharp:

    Proponuję Shark S900. Sam w nim latam, miałem lekkiego dzwona w nim i łeb
    bez skazy a i kask nie ucierpiał praktycznie :)
    Ma blendę i jest bardzo wygodny, do tego w miarę cichy.
    Jest jeden minus kosztuje trochę więcej niż zakładasz ale w tej cenie
    naprawdę będzie Ci ciężko znaleźć garnek warty uwagi.
    Ja osobiście jestem zachwycony

    Ryba