    From: omega_fan <o...@n...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instrukcja obsługi diesla
    Date: Fri, 19 Mar 2010 11:19:02 +0100
    To: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > Wydaje Ci się.

    Co mi sie wydaje? Co to znaczy "regularne chlodzenie turbiny"?
    Raz dziennie trzeba ją chłodzić? Czy po każdym posiłku?
    Takie gadanie to bzdury. Turbosprężarkę (a nie "turbinę", to
    po pierwsze) trzeba chłodzić po ostrej jeździe. Zawsze.

    > I tu sam sobie zaprzeczyłeś: jak jedziesz bardzo spokojnie to właśnie
    > chłodzisz turbinę.

    No. Własnie. Autorka wątka napisała:
    "- zostawiać na luzie po zakończeniu jazdy na chwilę/na 5 minut/na
    trochę" i do tego się wszyscy odnosimy.