  • 11. Data: 2012-01-27 22:20:00
    Temat: Re: Instalacja zamka centralnego w Caddy '01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 22:16, Grejon pisze:

    > Auta na F :)

    Te na F bardzo lubię (francuskie), niemniej aktualnie tylko
    te jednorazowe :)

  • 12. Data: 2012-01-27 22:20:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 22:16, Grejon pisze:
    > Auta na F :)

    Futerkowe?

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-27 22:20:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Auta na F :)

    F jak Fuczak?

  • 14. Data: 2012-01-27 22:31:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 22:20, Artur Maśląg pisze:
    > Te na F bardzo lubię (francuskie), niemniej aktualnie tylko
    > te jednorazowe :)

    Jakie to są jednorazowe?

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-27 22:33:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 27.01.2012 20:35, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > 2 dzien mecze sie z instalacja centalnego zamka.
    > O ile z instalacja elektryczna i silownikami poradzilem sobie calkiem
    > dobrze o tyle z podczepieniem sie pod rygiel juz poleglem.
    nie wiem i nie doradzę jak to rozwiązać, ale zazwyczaj jak się nieda to
    robie tak: siłownik zamka centralnego w dowolne miejsce w odległości
    20cm od zamka. jak niema uchwytów to trzeba zrobić z kawałka blachy z
    otworami - dostępna w metalzbycie. następnie zamek auta z siłownikiem
    trzeba połączyć za pomocą pręcika typu szprycha rowerowa.

    > silownika, ale niestety po zalozeniu tapicerki zaczyna haczyc o tapicerke.
    jak działa bez tapicerki to ją zostaw zdjętą!

    > Koncza mi sie pomysly, a ze nie mam garazu ... zdrowie ;)
    eeeeetam. jedź do najbliższego supermarketu z garażem podziemnym.
    przynajmniej będiesz miał dodatnią temperaturę i zero sniegu i wiatru.
    ToMasz

  • 16. Data: 2012-01-27 22:34:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Jakie to są jednorazowe?

    Może o francuskie kondomy chodzi? :>

  • 17. Data: 2012-01-27 22:36:33
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 22:33, ToMasz pisze:

    > eeeeetam. jedź do najbliższego supermarketu z garażem podziemnym.
    > przynajmniej będiesz miał dodatnią temperaturę i zero sniegu i wiatru.
    > ToMasz

    To nieglupia opcja, ale brak pradu - chociaz przetwornica to rozwiazuje:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 18. Data: 2012-01-27 22:37:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 22:31, DoQ pisze:

    > Jakie to są jednorazowe?

    Japończyki :)

  • 19. Data: 2012-01-27 22:38:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 21:58, Grejon pisze:

    > A takie to solidne niemieckie :)

    No a jak? :)

  • 20. Data: 2012-01-28 11:47:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 22:37, Artur Maśląg pisze:
    > Japończyki :)

    Jednorazowe francuskie japończyki ? ;)

    --
    Paweł