  • Data: 2009-10-10 16:43:37
    Temat: Re: Instalacja softu w Samsungu (F480)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr M" napisał:

    > 2h kombinacji i dalej TkFileExplorer nie widzi telefonu, nie ma żadnego
    > poru do wyboru :(

    Spróbuj wpisać ręcznie numer portu, ten który dostaje Samsung Mobile Modem w
    sekcji Modemy. Następnie File -> Connect.
    Oczywiście ten Explorer działa tylko na kablu, próby wpisywania portów COM,
    które tworzy stos BT nie dają efektów. Być może da się to zrobić via
    SoftickPPP, ale mając kabel i sterowniki szkoda zabawy. To musi działać,
    łaski nie robi.
    Natomiast zastanawia mnie inny układ folderów, które wyświetla BitPim. U
    mnie to drzewko w widoku TkFileExplorer wygląda tak:
    http://zapodaj.net/7b7599fa56f9.jpg.html

    JoteR