  • 31. Data: 2017-02-02 14:00:58
    Temat: Re: Instalacja gazowa czy sie oplaca
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-01 o 21:23, t-1 pisze:

    > http://www.auto-swiat.pl/lpg/gaz-przegladaj-regularn
    ie/2thbh

    Od tego są fachowcy.

    > http://www.auto-swiat.pl/lpg/problemy-aut-z-lpg/07ln
    > http://www.motofakty.pl/artykul/czy-lpg-psuje-silnik
    .html

    Opisanych nie spotkałem.
    Z takim przestraszonym podejściem nie powinieneś wsiadać do
    własnego pojazdu, możesz koło zgubić lub wjechać w kogoś.
    Zostań przy zbiorkomie.

    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ce
    ny-paliw-lpg-gaz-autogaz,141,0,2127501.html

    Od trzydziestu lat mnie straszą różni idioci ze gaz tak podrożeje
    że nie będzie opłacalny. Wtedy przestawię się na coś innego.

    > http://www.fakt.pl/pieniadze/motoryzacja/samochody-w
    -ktorych-instalacja-lpg-to-wstyd/kdg144k

    Dla mnie obiciach to mieć klekota jak większość wsi.
    Miłego klekotania dla przeciwników gazu.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2017-02-02 15:37:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 10:13, Jimiasty pisze:

    > Wg mnie nie ma wiekszego obciachu i niz czarna, smierdzaca, rakotworcza chmura
    > dymu z diezloka. Wystarczy sie przejechac rowerem, czy przespacerowac chodnikiem
    wzdluz ulicy. Polecam to wszystkim wycinaczom DPFow i "dizel musi dymic"

    Mam D, nie mam DPF-a firmowo, nie kopci .. ciekawe ...

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 33. Data: 2017-02-02 16:07:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2017 o 15:37, Chris pisze:

    > Mam D, nie mam DPF-a firmowo, nie kopci .. ciekawe ...

    Kopcić może i nie kopci w paśmie widzialnym, ale cząstek stałych i
    innych śmieci produkuje zapewne więcej porównywalny benzynowy na LPG.

    Shrek

  • 34. Data: 2017-02-02 16:54:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-02-2017 o 10:13, Jimiasty pisze:

    > Wg mnie nie ma wiekszego obciachu i niz czarna, smierdzaca, rakotworcza chmura

    Bo się nie wybrałeś nigdzie, gdzie samochód może palić co chce, ile chce
    i nie musi spełniać żadnych norm.
    W Wenezueli nie szło czasem przejść na drugą stronę ulicy, a diesli to
    oni nie używają.
    Za to stare benzyniaki śmierdziały tak, jakby na "niebieskiej" jeździły.

    I to każdy i non stop, a nie co któryś tam diesel, tylko przy
    mocniejszym naciśnięciu gazu, jak w Polsce.

  • 35. Data: 2017-02-02 17:02:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Mam D, nie mam DPF-a firmowo, nie kopci .. ciekawe ...

    IMO - od tego, aby nie bylo czarnej chmury, to w dieslach sa inne
    rozwiazania.
    DPF jest od tego, aby zlikwidowac dym trudny do zauwazenia golym
    okiem.

    Te pierwsze rozwiazania tez nie u wszystkich dzialaja.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZdDxjge5hmY

    J.

  • 36. Data: 2017-02-03 08:14:43
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-02-02 o 10:21, Jimiasty pisze:
    > Jedyny problem to zmniejszony bagaznik, bo kolo
    > zapasowe wypada wozic w dluzsze trasy.

    dorzuciłbym zwiększoną częstotliwość tankowania

  • 37. Data: 2017-02-03 08:30:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 17:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > IMO - od tego, aby nie bylo czarnej chmury, to w dieslach sa inne
    > rozwiazania.

    Bardzo możliwe, nie znam się tak na tym. Ważne że spełnia normy Euro4
    (151 g/km).

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 38. Data: 2017-02-03 09:59:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Bardzo możliwe, nie znam się tak na tym. Ważne że spełnia normy Euro4

    Ty smrodzie, teraz obowiazuje Euro6 :-)

    >(151 g/km).

    Ale to emisja CO2.
    CO2 jest bezbarwny a nie czarny, i w dodatku prawie nieszkodliwy :-)

  • 39. Data: 2017-02-03 10:41:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-03 o 09:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Ty smrodzie, teraz obowiazuje Euro6 :-)

    E tam :) elektrociepłownie w DC dają więcej czadu niż wszystkie D w
    mieście :)

    > Ale to emisja CO2.
    > CO2 jest bezbarwny a nie czarny, i w dodatku prawie nieszkodliwy :-)

    Czarnego tez nie widzę... :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 40. Data: 2017-02-03 18:32:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-02 o 12:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Automat. I to pewnie "zwykly" a nie ten wspolczesny DSG.
    >
    > Ale ... im wiecej pali, tym bardziej oplaca sie zagazowac :-)
    >
    > J.

    Tak, zwykły automat.

    No, tak właściwie ja tym Passatem jeździłem w zastępstwie, na czas
    naprawy mojego Mustanga. A palił on sporo więcej od tego Passacicha
    brata, ale jakoś nie miałem odwagi przerabiać go na gaz..