  • 41. Data: 2017-02-05 22:21:10
    Temat: Re: Instalacja gazowa czy sie oplaca
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 15:37, Chris pisze:
    > Mam D, nie mam DPF-a firmowo, nie kopci .. ciekawe ...

    Tak z ciekawości. Mój też nie ma ale jak TIRa pod górkę wyprzedzam i
    gwałtownie w podłogę depnę to chmurka się pojawia. Jak delikatniej to nie.

    Wiem... Wcześniej jeździłem benzyną na lpg to nie miałem prawa takich
    cudów oglądać :-)

    Ta chmura ma prawo się pojawić czy nie?

    I czy możliwe że przez kapeluszniczy styl jazdy po mieście kiedyś te
    sadze muszą być kiedyś wydmuchane?

    Silnik ma 200 tysi przejechane (a może i więcej ;-) ) ale przy zwykłej
    jeździe nic nie kopci.

    Mam się szykować na remont? :-)

  • 42. Data: 2017-02-07 14:35:05
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 01.02.2017 o 20:38, RadoslawF pisze:

    > jedziesz na etylinie nie wierzę w te znienawidzone.

    Coś mi się zdaje, że ostatnią ołowiową etylinę U95 wycofano ze sprzedaży
    jakoś ze 12 lat temu...

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk