  • 1. Data: 2017-01-30 08:49:48
    Temat: Fotelik dla dziecka bez siedziska
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    Witam
    Dziecko (jeszcze troszkę poniżej 150cm) w foteliku przestaje się mieścić
    pod dachem samochodu. Niestety przyzwyczaiło się do wygód i nie chce
    jeździć bez fotelika - brakuje mu bocznego podparcia głowy i ramion oraz
    podłokietników.
    Czy istnieje coś a'la fotelik, ale bez siedziska?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-01-30 10:25:25
    Temat: Re: Fotelik dla dziecka bez siedziska
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-30 o 08:49, Miroo pisze:
> [...]
    > podłokietników.
    > Czy istnieje coś a'la fotelik, ale bez siedziska?

    Tak, nazywa się np. Sharan, Galaxy ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-01-30 11:27:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-01-30 o 10:25, Adam pisze:

    > Tak, nazywa się np. Sharan, Galaxy ;)

    A to wiem, niestety na razie nie wchodzi w rachubę ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-01-30 13:25:01
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 30.01.2017 08:49:48 niejaki Miroo napisał:
> [...]
    > podłokietników.
    > Czy istnieje coś a'la fotelik, ale bez siedziska?

    są foteliki które mają rozpinane siedzisko od oparcia - mam takowe i na
    długich trasach używam obu części a po mieście tylko poddupnika

    możesz uzywać tylko oparcia - aczkolwiek z drugiej strony - jak będzie
    nieprzytwierdzone do niczego może nie być dobrym pomysłem

    mój jest firmy graco

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2017-01-30 15:14:35
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-01-30 o 13:25, p0li pisze:

> [...]
    >
    > możesz uzywać tylko oparcia - aczkolwiek z drugiej strony - jak będzie
    > nieprzytwierdzone do niczego może nie być dobrym pomysłem

    Też mam takie rozdzielane, ale podłokietniki są razem z siedziskiem.
    Masz rację, bez siedziska przyciskanego ciężarem ciała boki nie będą
    zapewniały pewnego podparcia dla ramion i głowy :(

    No chyba, że takie "plecki" byłyby wpinane w isofix... Ale tym bardziej
    wątpię, żeby ktoś takie coś produkował. Ewentualnie jak już, to będzie
    jakiś specjalistyczny (czyt. drogi) sprzęt :(