  • Data: 2012-11-26 14:58:26
    Temat: Re: Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej
    Od: "MK" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zobacz w BIOSie czy AHCI nie masz wlaczonego i przelacz na IDE. Powinno
    > pomoc. Co do samej reinstalacji, to moze byc niezbedna. Ja przerabialem
    > podobny temat z WIN7 i skonczylo sie reinstalacja, bo system i tak
    > pracowal o wiele za wolno mimo wywalenia wszystkich poprzednich
    > sterownikow pow wymianie plyty z Gigabyte na Asus'a.
    > Zapytaj sie na pl.comp.os.ms-windows.winnt .
    >
    > --
    > regards
    > Salata

    Witam i dziekuje za odpowiedz.

    Dysk mam w trybie natywnym ustawiony.
    Pojawia sie niebieski ekran z bledem 0x0000007B o koniecznoscia uruchomienia
    chkdsk /f.
    U mnie nawet zainstalowana dawniej tekstowa konsola odzyskiwania nie dziala
    (nie moze znalexc ntldr).
    Szkoda ze nie mozna zostawic systemu dogrywajac potem brakujace (np. do
    audio). W Windodows 98 bez problemu to przechodzilo tylko szukal sobie
    sterownikow.
    Czy jest mozliwosc aby wylaczyc sterowniki ze starej plyty majac dysk i
    system Windows XP w offline na innym kompie ?

    Pozdrawiam
    M.K.