  • Data: 2012-11-27 12:50:21
    Temat: Re: Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quoted:
    MK (s...@p...onet.pl)
    in news:k91lrv$4fr$1@news.task.gda.pl

    > Jezeli moge jeszcze dopytac to w jakich galeziach rejestru mozna
    > szukac wpisu odnosnie kontrolera dysku twardego do usuniecia ?

    Tego nie wiem niestety. Napisałem tylko bo wiem, jakim programem można
    edytować rejestr wyłączonego systemu.

    Ale szczerze mówiąc to sam mam zamiar niedługo przeprowadzić taką samą
    operację wymiany płyty i chciałbym zachować system (też XP), więc pewnie
    podobne problemy mnie czekają.

    Ja dodatkowo przeglądnę płytkę do starej płyty głównej, tam są pewnie
    jakieś programy/sterowniki które kiedyś zainstalowałem do płyty. Spróbuję
    je zidentyfikować na dysku, może nawet na poziomie pojedynczych plików.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.