  • Data: 2014-03-19 16:04:51
    Temat: Re: Instalacja
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Skoro masz odpowiednie wykształcenie i coś co błędnie nazywasz
    > "uprawnieniami" SEP to dlaczego chcesz pomocy od gimnazjalistów?

    I skoro od "dłuższego czasu" to czy ten "dłuższy czas" to nie ponad pięć
    lat? Bo jak ponad - to chyba uprawnień juz nie ma...

    Ja nigdy jakoś formalnie uprawnień napięciowych (dawniej SEP-owskich,
    obecnie państwowych choć chyba poza SEP nikt się nie skusił na uzyskanie
    prawa do ich wydawania) nie zrobiłem - lecz nie widzę większego problemu
    w zapleceniu sieci enerety6cznej 3x400V tak do powiedzmy 63 A
    obciążalności - najwyżej poszukam w przepisach szczegółów, najmę gościa
    z papierami, pokażę co robię i zapłacę za pieczątkę.

    A w końcu, jak będę miał chwilę czasu i ciut wolnej kasy - muszę pójść i
    zrobić zakres "instalacja i pomiary". Fajnie zrobić, zmierzyć, protokoły
    podpisać i wręczyć klientowi - i z nikim kasą się nie dzielić.

    --
    Darek