  • 1. Data: 2010-07-29 18:49:08
    Temat: Informacja kolejowa
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    czy informacja kolejowa ma jakis cywilizowany (kosztowo) numer
    telefoniczny? czy tez jest to zmuszanie do placenia 1,28 za
    pseudoinformacje? poszukuje siedmiocyfrowego numeru, a nie
    pieciocyfrowego

  • 2. Data: 2010-07-29 20:34:09
    Temat: Re: Informacja kolejowa
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Sarpedon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > czy informacja kolejowa ma jakis cywilizowany (kosztowo) numer
    > telefoniczny? czy tez jest to zmuszanie do placenia 1,28 za
    > pseudoinformacje? poszukuje siedmiocyfrowego numeru, a nie
    > pieciocyfrowego

    Nie ma w Polsce numerów siedmiocyfrowych.

    Ale mogę Ci podać numer dziewięciocyfrowy: 225776003.

    Piotr

  • 3. Data: 2010-07-29 20:41:46
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 29-lip-10 22:34:09, PiotRek napisawszy:

    > 225776003

    I to jest numer informacji kolejowej?!
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2010-07-29 21:09:30
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    no tak, chodzilo mi o numer dziewieciocyfrowy

  • 5. Data: 2010-07-29 23:17:37
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 29-lip-10 22:34:09, PiotRek napisawszy:

    > I to jest numer informacji kolejowej?!

    Opsss... Bardzo, bardzo przepraszam!

    Powinno być 225116003.

    Piotr

  • 6. Data: 2010-07-30 09:53:43
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 29 Lip, 20:49, Sarpedon <k...@g...com> wrote:
    > czy informacja kolejowa ma jakis cywilizowany (kosztowo) numer
    > telefoniczny? czy tez jest to zmuszanie do placenia 1,28 za
    > pseudoinformacje? poszukuje siedmiocyfrowego numeru, a nie
    > pieciocyfrowego

    Koniecznie siedmiocyfrowy ?

    22 19436 i 42 19436 są taryfikowane cywilizowanie tj. strefowo lub
    międzystrefowo w przypadku połączenia z sieci stacjonarnej i jako
    stacjonarny krajowy z sieci komórkowych.
    NIESTETY działa wg zapowiedzi tylko do jutra, choć jego wyłączenie
    odracza się o miesiąc już od marca.

  • 7. Data: 2010-08-01 09:35:40
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 30-lip-10 01:17:37, PiotRek napisawszy:
    > Powinno być 225116003.
    I faktycznie, jest: "witamy w informacji kolejowej"
    ;-)
    No to teraz pytanie za X punktów: jak dużo ludzi będzie dzwonić na
    19757 skoro jest normalny numer 9-cyfrowy? Nie jest on jakoś
    specjalnie reklamowany, ale np. na stronie PR podają go w dziale
    "Kontakt".
    Na stronie IC nie doszukałem się takiego numeru; z kolei KM, KD i
    Arriva mają swoje własne informacje z numerami 9-cyfrowymi.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 8. Data: 2010-08-01 09:41:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-08-01 11:35, D@niel pisze:

> [...]
    > 19757 skoro jest normalny numer 9-cyfrowy? Nie jest on jakoś
    > specjalnie reklamowany, ale np. na stronie PR podają go w dziale

    99,9%, bo:
    a. nie zna innego
    b. tylko ten jest podawany/reklamowany
    c. w świadomości numer 19XXX (wcześniej 9XXX) jest numerem informacyjnym
    d. w tej samej świadomości tkwi przekonanie, że za połączenie z numerem
    19XXX płąci się jak za połączenie lokalne

  • 9. Data: 2010-08-01 19:37:19
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 29 Lip, 23:09, Sarpedon <k...@g...com> wrote:
    > no tak, chodzilo mi o numer dziewieciocyfrowy

    No to jeszcze PKPIC-owy
    801 022 007 i jego podkładka 422 055 007.
    Informuje też o innych przewoźnikach.

    Ale też nie wiadomo jak z ich dostępnością od jutra- tj. od pierwszego
    dnia roboczego, gdy operatorzy wezmą się ( o ile zapowiedzi były
    ostateczne ) za likwidowanie 22/42 19436, który już dziś miał nie
    działać...
    Chwilowo więc mamy nawet nadmiar tych numerów :-)

  • 10. Data: 2010-08-01 22:41:00
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:i33fh2$1m6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > d. w tej samej świadomości tkwi przekonanie, że za połączenie z numerem 19XXX płąci

    e. 19757 = 19PKP, czyli o wiele łatwiej go zapamiętać niż jakieś
    225116003 i te inne, o których wspomniał D@niel. :-)

    Piotr