  • Data: 2012-01-20 10:26:13
    Temat: Re: Informacja dla podruznych ad. cla i podatki
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/01/2012 21:36, Zygmunt Dariusz wrote:
> [...]
    id=47196&typ=news

    > O zakupach i przewozeniu aparatow fotograficznych, napisalem w
    > poprzednim watku.
    > To jakie jest prawo, to chyba kazdy rozgarniety czlowiek wie.
    > To jakie sa praktyki unikania takiego prawa, tez sporo ludzi wie.
    > Ci ktorzy tego nie wiedza, od lat dopytuaja - nie tylko na tej grupie
    > - jak wykolesiowac takie prawo.
    > Akurat w tej dziedzininie - jak w malo ktorej - Polacy sa dosc sprytni
    > i dobrze sobie radza.

    Jasne stary, każdy amerykanin który na urlopie w innym stanie kupi
    aparat, powrocie do domu pierwsze co zrobi to pójdzie do urzędu i
    zapłaci podatek.

    Ropę też wydobywacie pokojowo zamiast wyzwalać inne kraje. Zdejmuj już
    te różowe okulary, bo śmiesznie się robi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net