eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Tue, 8 Mar 2011 13:17:51 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 36
    Message-ID: <il56ph$8p1$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <iksvmm$aa7$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1299586674 8993 87.251.232.55 (8 Mar 2011 12:17:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 12:17:54 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iksvmm$aa7$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94241
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    >
    > Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
    > słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez cały
    > czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.
    >
    > Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
    > rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować ludziom,
    > że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić wystarczą jakieś
    > subiektywne testy przez nich przeprowadzone.
    >
    > Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i dopiero
    > później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie). Jeżeli coś jest
    > nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej podstawie można cokolwiek
    > stwierdzić (czy ma rację czy nie).

    Kto to niby miałby stwierdzić ?

    > Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo należy
    > wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.

    Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
    użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak w
    ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno nie
    zostanie przy słabym.

    >
    > Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
    > działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
    > przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja odpowiadam
    > za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z 15minut.

    Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: