eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Info z UKE
    Date: Sun, 06 Mar 2011 16:29:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <il099b$pj9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <ikssu5$8i3$1@inews.gazeta.pl> <ikt157$sj4$1@news2.ipartners.pl>
    <ikt25a$pk4$1@inews.gazeta.pl> <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
    <iktjus$s5n$1@node2.news.atman.pl> <il052f$k5m$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host181.218.146.194.generacja.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299425387 26217 194.146.218.181 (6 Mar 2011 15:29:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Mar 2011 15:29:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <il052f$k5m$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110306-0, 2011-03-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94095
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-06 15:17, paweł pisze:
    > W dniu 05.03.2011 16:12, Icek pisze:
    >>
    >> A klient rozbrajająco: "bo jak zgłaszam, że jest kabel to wtedy jakiś
    >> serwis od Was przyjedzie a inaczej nie chcecie jechać"
    >>
    > czy rozważałeś chociaż na pół poważnie wysyłanie serwisu do zawieszonego
    > rutera? pytam, bo od lat, podczas pracy w różnych firmach, słyszę to
    > samo : że trzeba pilnować i dopieszczać swoich klientów bo zdobycie
    > nowego kosztuje o wiele więcej niż utrzymanie starego, bo niezadowolony
    > klient odciągnie 10 potencjalnych klientów (a zadowolony przyprowadzi
    > jednego), bo 'w nowej strategii stawiamy na jakość usług, chcemy być
    > najchętniej wybieranym operatorem, to jakoś serwisu i sposób traktowania
    > klientów będzie nas pozytywnie wyróżniał na rynku'. i mam dysonans
    > poznawczy, bo nie widzę żadnych działań idących za tymi stwierdzeniami,
    > ani jako inż. telco ani jako klient. i zastanawiam się czy jest jakaś
    > firma która traktuje to naprawdę poważnie
    >

    tak, ale nie w usłudze za 40-50 złotych. W usłudze za 40 złotych nie ma
    miejsca na comiesięczny wypad do klienta celem zadowolenia go.


    M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: