eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Data: 2011-03-06 14:17:51
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: paweł <p...@m...nar.ium> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 05.03.2011 16:12, Icek pisze:
    >
    > A klient rozbrajająco: "bo jak zgłaszam, że jest kabel to wtedy jakiś
    > serwis od Was przyjedzie a inaczej nie chcecie jechać"
    >
    czy rozważałeś chociaż na pół poważnie wysyłanie serwisu do zawieszonego
    rutera? pytam, bo od lat, podczas pracy w różnych firmach, słyszę to
    samo : że trzeba pilnować i dopieszczać swoich klientów bo zdobycie
    nowego kosztuje o wiele więcej niż utrzymanie starego, bo niezadowolony
    klient odciągnie 10 potencjalnych klientów (a zadowolony przyprowadzi
    jednego), bo 'w nowej strategii stawiamy na jakość usług, chcemy być
    najchętniej wybieranym operatorem, to jakoś serwisu i sposób traktowania
    klientów będzie nas pozytywnie wyróżniał na rynku'. i mam dysonans
    poznawczy, bo nie widzę żadnych działań idących za tymi stwierdzeniami,
    ani jako inż. telco ani jako klient. i zastanawiam się czy jest jakaś
    firma która traktuje to naprawdę poważnie

    --
    paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: