eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: Info z UKE
  • Data: 2011-03-06 15:29:47
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-06 15:17, paweł pisze:
    > W dniu 05.03.2011 16:12, Icek pisze:
    >>
    >> A klient rozbrajająco: "bo jak zgłaszam, że jest kabel to wtedy jakiś
    >> serwis od Was przyjedzie a inaczej nie chcecie jechać"
    >>
    > czy rozważałeś chociaż na pół poważnie wysyłanie serwisu do zawieszonego
    > rutera? pytam, bo od lat, podczas pracy w różnych firmach, słyszę to
    > samo : że trzeba pilnować i dopieszczać swoich klientów bo zdobycie
    > nowego kosztuje o wiele więcej niż utrzymanie starego, bo niezadowolony
    > klient odciągnie 10 potencjalnych klientów (a zadowolony przyprowadzi
    > jednego), bo 'w nowej strategii stawiamy na jakość usług, chcemy być
    > najchętniej wybieranym operatorem, to jakoś serwisu i sposób traktowania
    > klientów będzie nas pozytywnie wyróżniał na rynku'. i mam dysonans
    > poznawczy, bo nie widzę żadnych działań idących za tymi stwierdzeniami,
    > ani jako inż. telco ani jako klient. i zastanawiam się czy jest jakaś
    > firma która traktuje to naprawdę poważnie
    >

    tak, ale nie w usłudze za 40-50 złotych. W usłudze za 40 złotych nie ma
    miejsca na comiesięczny wypad do klienta celem zadowolenia go.


    M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: