  • Data: 2009-03-17 13:59:31
    Temat: Re: Inauguracyjna omierć motocyklisty
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mię się tam tekst podobał :)
    Sam jak wsiadłem przedwczoraj na moto, to też miałem podobne odczucia.
    Koordynacja nie ta, międzygaz uciekł gdzieś, hamowanie nie takie jak
    trzeba itp itd. Dlatego ostrożnie jechałem oj ostrożnie. Szaleństwo
    zostawiam sobie zresztą tylko na tor. Życie mam jedno i nie chcę nim
    grać jeżdżąc po drogach publicznych jak szalony. :)