eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
  • Data: 2010-09-19 21:51:49
    Temat: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. BMW 750, jakieś stare Audi Quattro.
    > W sumie cokolwiek :) Byle miało 20 lat to i cena będzie taka jak zakładasz.

    właśnie BMW Audi... hmmm co jeszcze ?, VW Phaeton nie miał poprzednika,
    vel satis miał tylko kupił bym już 3 raz to samo...

    > Tylko wiesz że nawet jak takie auto 20 lat temu ktoś rozbił, to było to
    > wtedy nowe auto które ze stanem obecnej blacharki nie ma wiele wspólnego.

    hmm... 15 lat ? audi a8 ? 15 lat bmw7 ? 13 lat reno ? 17lat lexus ?

    > Bardzo dziwne założenia.
    > Na paliwo i tak wydasz znacznie mniej niż na części, więc jaki sens
    > zakładać LPG?
    > Samo utrzymanie starego strucla będzie kosztowało zawsze fortunę,
    > zwłaszcza że strucel to nie będzie Cinquecento do którego części kupisz
    > wszędzie, tanio i od ręki.
    >
    > Tu masz pierwszą lepszą aukcję:
    > http://moto.allegro.pl/bmw-750i-e32-mocno-doinwestow
    ane-i1233508958.html
    > Gość wydał 11000zł na części, Ty pewnie wydasz jeszcze więcej (bo się
    > samochód starzeje, a nie młodnieje).
    > Na to że uda się jakoś taniej niż 1000zł miesięcznie na serwis to raczej
    > nie licz. No chyba że masz czym i gdzie i masz wolne wieczory i
    > weekendy, to na same części wydasz mniej.

    Cała sprawa polega na tym że czasu nie mam w ogóle :(

    Generalnie nie zmieniał bym auta tylko wkurza już mnie
    kompletny bak mocy (140koni) i to wycie na 7kkm (piłuje do odcięcia
    bo się nie zbiera), totalny brak bajerów w aktualnym modelu.
    (nie mam gps, zawieszenie na stałe, nie mam foteli i kierownicy
    memory itp....).

    Z aktualnego auta jestem nie zadowolony, bo co z tego że 26kkm
    i w zasadzie się nie popsuło (a kosztowało 5.6k pln - kryzysowe auto ;) ),
    tylko tam nie miało się co psuć !!!! wole takie które ma bajery.
    fajne zawieszenie, moc, 4x4 czy coś takiego.

    oczywiście w trakcie zakupu liczę >> na szczęście, a nie pecha << :)

    nie wiem czy będę chciał auto "utrzymywać", bardziej jeździć i raz
    zmienić olej i sprzedać - auto na - 25kkm ?

    zakładam ze kupie za 10k sprzedam za ??? po roku.

    Auto musi być dobre na trasy, czyli po 900km po Polsce mam żyć :)

    tak się rozglądam co można kupić:

    Najpierw to co znam:

    Pierwsza opcja to kupić to samo, tylko bez Volvo - ale nie chce 3 raz:
    http://allegro.pl/renault-safrane-wersja-initiale-3-
    0-v6-24v-i1233060900.html

    Druga opcja, zabawka :), lepsze zawieszenie, moc, ale brak GPS,
    brak xenonów, brak BOCZNYCH PODUSZEK !!!!, brak ESP ale ma inne bajery:
    http://otomoto.pl/renault-safrane-3-0-biturbo-4x4-qu
    adra-rarytas-C8801813.html

    Vel Satis, albo inny poobijany:
    http://otomoto.pl/renault-vel-satis-3-5-v6-C13787302
    .html
    kupić to i nie naprawiać ? (tz. wstawić poduszkę? i atrapę i tyle ?)

    -to jest to co znam safrana trzeaciego nie chce bo to jest konstrukcja
    1992 czyli konkurent bmw7 e32 i audi v8 - więc myślę że i safrane
    i e32 i v8 są za.. stare.... i "mało dopasione".
    safrane 3.0 by mi (chyba) odpowiadało, ale przecież za 10k mogę mieć audi ! ;)

    vel satis jest fajny, ale dopiero wersja initiale,
    za to audio do kitu i wyciszenie.. hmmm ... ?!? no da się ciszej.
    ale przy 200 km/h jest cicho.
    z tym że za tą kase to musiał by być cud.

    Teraz tu się nie znam i PROSZĘ o opinie:

    Lexus LS - ktoś zna to auto, ciche i szybkie ?
    http://otomoto.pl/lexus-ls400-C14789113.html

    BMW 740 E38, już chyba ma navi bo z 1995 roku.
    http://otomoto.pl/bmw-740-C15046009.html

    Audi A8 97', ale jak to bez navi ???:
    http://otomoto.pl/audi-a8-d2-4-2-b-C15219341.html

    Volvo s80, tylko tego się boje że głośne będzie, za to dobre audio:
    http://otomoto.pl/volvo-s80-zarej-elektr-klima-okazj
    a-C15252786.html

    Thesis, coś ala to tylko poprzecierany z boku może i za 10k by było ?:
    http://allegro.pl/lancia-thesis-3-0-v6-i1237923762.h
    tml
    takie to nie za bardzo ubite?

    Ford Scoripio, lepsze to od ST200 ?
    http://otomoto.pl/ford-scorpio-klima-gaz-C12667777.h
    tml

    Citroen ? tylko bezpieczeństwo słabe, brak elektroniki itp...
    zawieszenie ok, ale hcyba za stare auto konstrukcyjnie.
    Jak jeździ A8 czy bmw e38 w porównaniu z tym ?
    http://otomoto.pl/citroen-xm-3-0-v6-manual-mk-ii-C12
    414393.html

    Takie coś ???
    http://allegro.pl/cadillak-sts-4-6-l-v8-northstar-lp
    g-95r-i1236885542.html

    jakieś inne amerykańce ?

    co odpada:
    -Mondeo odpada - co to jest st200 ? ciche to jest ?
    -cały segment D odpada

    pozdrawiam.